Alıntı:
Nihat5858 Nickli Üyeden Alıntı
Burhanın çıkması hataydı Mustafa denizli diyo
|
Mustafa denizli futboldan anlasaydı trt de yorumcu değil takım başında antrenör olurdu.

burhan boş pozisyonda haddini bilip sol ayağıyla vursaydı topa simdi sergen değil şota gitmişti. Burhan olduğu muddetce daha çooook teknik direktör harcar
