Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Taraftarlar Bölümü > Taraftar

Taraftar SivasSpor Taraftarı hakkında yorumlar

 
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Vizyonsuzluk
Alt 05.03.2016, 19:28   #11
nejmi58
Tecrübeli Yiğido
 
nejmi58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 692
Thanks: 218
151 Mesajına 272 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 nejmi58 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Vizyonsuzluk

Alıntı:
yigido_furkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Dedigin cogu seye katiliyorum. Bazen diyorim daha 10 mac var diye umutlaniyorim ama daha sonra dusunuyorum takim okadar ruhsuzki butun umudum kiriliyor. Yonetimin buyuk yanlislari oldu uzun zamandir. Ama suda bir gercek hangi genel kurulda biri cikip baskanliga aday oldu. Bu yonetim biraksin aklima yerine gelecek 1 tane aday gelmiyor. Gelen varsada soyledin bide bilelim. Kulupte hersey 2 3 sirtina yuklenmis gidiyor. Sehrimizin okadar zengini onde geleni var devre arasinda 1i cikip biri pahali bir transfere destek olmadi. Devre arasinda aldipta hazir olan 1 tane oyuncu yok sonra kendi kendimizi kandiriyoruz
Degerli kardesim, bazen bende diyorum daha 10 mac var diye(ümit fakirin ekmegi), ama mersin ve eskisehirden 4 macta 1 puan alabilmisiz.
kötü oynadigimiz maclari yenildigimiz gibi iyi oynadigimiz maclardada, sanssizlikmi diyelim yoksa becerisizlikmi bilemedim, herneyse yine sahadan cogu zaman boynu bükük ayrilmisiz.
üstelik son maclardaki yanlis kadro secimi, yanlis degisiklikler, bazi oyunculardaki sebepsiz israr, moralimi bozuyor, takima olan inancimi zedeliyor.
takimin kadro yapisi, yönetimin transfer politikasi, öncede dedigim gibi gelecege bile ümitsiz bakmama sebep oluyor maalesef.
yönetime cok bisey söylemek istemiyorum, baskanin durusu, konusmalari cogu zaman hosuma gidiyor, ama baskanimiz mutlaka bir scout ekibi olusturmali, transfer komitesi olmali (bilmiyorum belkide vardir). Ama insanlar artik, ofiste görüsülüyor muhabbetinden bikti artik. Adam akilli bir transfer sorumlusu olsun bizleride bilgilendirsin. bu olaylar bile taraftarin yönetime soguk bakmasina sebep oluyor. tahminime göre aldigimiz oyuncularin cogu zaten menajerlerin teklif ettigi oyuncular, bunlarinda fiyati artmaz, alicilari cok olsa zaten menajerleri kapi kapi dolasmaz.
Hersene kendi takip ettigimiz, senede en az 10-15 maci scoutlarimiz tarafindan takip edilen, karakteri, özel yasantisida takima uygun 20-22 yaslarina kadar en az 2-3 genc oyuncu kazandirilmali. senede biri tutsa yeter.
nejmi58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
 

Etiketler
vizyonsuzluk


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git