Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

-->: Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 28.09.2008, 03:19   #11
by_hunter
Usta Yiğido
 
by_hunter - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 08.01.2006
Mesajlar: 1.510
Thanks: 220
516 Mesajına 1.183 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 899 by_hunter FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart -->: Maraton`a Anlamlı Forma

doğruları söyşeyen sayılı kişilerden ikiside her zamanan sivassporun hakkını savunmuşlardır
__________________
hayal dünyasının hayali kahramanları gerçek dünyanın aciz insancıkları
by_hunter isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 28.09.2008, 03:30   #12
albina58
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 53
Mesajlar: 1.661
Thanks: 1.858
363 Mesajına 804 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 952 albina58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: Maraton`a Anlamlı Forma

Bu işler böyle oluyor.
Yirmi-otuz milyara yaptırılamayacak işler,gün gelir geçmişte hatıra yapılan bir ziyaret ile hal olabilir.Zira günümüz şartlarında,futbolun futbol için oynanmaktan çıkıp,Kulüplerce endüstriyel bir işletmeler konumuna geldiğini düşünürsek,bu sektörlerde ise reklam-yayın ve benzeri gelirlerce,trilyonluk pastanın döndüğünü kabul edersek,ki öyledir.
Bu aşamada lobi çalışmaları,bazılarına görede adı masa başı olan,benimde bunu desteklediğim,hedefe ulaşma yolları devreye girmektedir.
Burda bir açılım yapalım,bu konuda hatırlatmalara girelim.
a)Türk futbolunda üç büyük tabir edilen takımlar,bir sezonluk futbolda tahmini olarak 100 milyar dağıtım pastasından otomatikman 10 ar milyaar pay alır,bir anadolu kulübü ise,en iyi çıkış yaptığı sezzonda bile 2.5-3 milyarı geçmez.
b)Yayıncı kuruluş tarafından bile,anadolu kulüpleri başa güreştiğinde,yılda enfazla 3 büyük diye tabir edilen takımlara karşı oynadığında maç yayı hakkı elde eder,nihayetinde 34 haftalık maç proğramında üç büyükler %34 pay alırken,anadolu kulüplerine oynadıkları üç büyükler ve trabzonuda katarsak %4 lük bir pay hakkı doğar.
Bu adaletsizlikleri açmak,herkes tarafından haklı görüldüğü halde futbolun endüstriyelleşmesi ile beraber düştüğü emperyalizmin elinde başka şansı olmayarak,federasyon çatısı altında oy kullanma hakkına sahip bu kişileri kazanmanın yolu,böylesi lobi çalışmalarında,uzun vadede sıcak diyaloğları geliştirmekten geçmektedir.
Ayrıca,dikkat çekmek istediğim başka bir konu ise,geçen sene şampiyonluğa oynadığımız süreçte,maçlarımız maalesef yayıncı kuruluş tarafından yayınlanmıyordu.Bu süreçte,yayıncı kuruluşa bir mail atmıştım.Altı saat içerisinde,Yayıncı kuruluş halkla ilişkiler sorumlusundan bir ileti aldım.Şöyle diyordu''Mesajınız değerlendirmeye alınmıştır,yetkili kurumlar tarafından incelenecek.''Bunun üstüne iki hafta geçmesine rağmen yayın akışlarında bir değişiklik olmaması,bende yayıncı kuruluş ile canlı görüşmeye ve birinci ağızdan cevap almaya karar verdim.Yayıncı kuruluşu telefon ile arayıp,yetkili ile yüzyüze konuştum.
Aramızdaki diyaloğ neticesinde,cevap veremedim desem yeridir.
www.sivasspor.com. =Afedersiniz ....... süreçte maçlarımız yayınlanmıyor,ne yazıkki neredeyse düşmemek için maçlarını oynayan Trabzonspor'un maçları,hemde yayınlanan mekanlarda yoğunluk olmamasına rağmen rutin devam etmektedir.Acaba SİVASSPOR'umuzun maçlarını niçin,şampiyonluğa oynadığı şu süreçte canlı yayınlamıyorsunuz.
Yayıncı kuruluş yetkilisi = Tabiki,bulunduğunuz sıralamadaki konumuz itibariyle haklısınız.Ancak,elimizde bulunan yönetmelik gereği,Diğitürk abonelik sözleşmeleri kapsamında,üyelik sözleşmelerinde geçerli takım belirtme orantısı,şirketimiz yetkili organları tarafından incelenmekte ve bunun neticesinde,arz talep dengesi ile maç yayınlanmaktadır.

Bu diyaloğdada çıkardığım sonuç,yedi milyonluk bir kentimiz,maalesef yayıncı kuruluşta bile ülke genelinde en çok olduğumuz kalabalığı yakalayamamışız.Yani söylemlerimizde en kalabalığız,en çok nüfusa sahibiz ama diğitürkde esamemiz okunmuyor.Kısaca icraatte yokuz.

Hemşerilerim;Başta, ilk olarak bu ve benzeri konulara duyarlı olacağız,elimizi taşın altına koyacağız,ileriki süreçler içinde,kamuoyu oluşturacak kişi ve kurumlar ilede sıcak ilişkileri güçlendirmek zorundayız.
Bunun içindirki,günümüz futbol endüstrisinde önemli olan bu konu benim içinde önemli ve konu dahilinde sizlerinde bu doğrultuda duyarlı olmasını istiyorum.
__________________
.............BU TECRÜBE BU ÖMRE YETMEZ......
albina58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda albina58'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
-->: Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 28.09.2008, 03:51   #13
Dark Force
Usta Yiğido
 
Dark Force - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 06.08.2006
Mesajlar: 1.950
Thanks: 558
362 Mesajına 576 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 925 Dark Force FAZLA SÖZE GEREK YOKDark Force FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart -->: Maraton`a Anlamlı Forma

Hayırlı oslun erman hoca..........
Dark Force isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 28.09.2008, 04:13   #14
erol_58
Yiğido
 
erol_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 41
Mesajlar: 498
Thanks: 65
105 Mesajına 132 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 erol_58 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart --->: Maraton`a Anlamlı Forma

Erman hoca, o formanın kıymetini bil hocam. Sivas'a geldin,Sivas'lıyı ve Sivasspor'umuzu yakından tanıdın, büyüklüğümüzü anlatırsın artık.
erol_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 28.09.2008, 06:17   #15
MOS-BY-58
Tecrübeli Yiğido
 
MOS-BY-58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 504
Thanks: 29
91 Mesajına 163 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 821 MOS-BY-58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: Maraton`a Anlamlı Forma

Alıntı:
uhud85 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Anlamadığım bir nokta var..Tv Programlarını izlediğimde bütün kanallarda hep Fenerbahçe'den bashediliyor.Adamlar yenselerde herkes onları konuşuyor yenilselerde.Peki feneri güzel bir mücadele sonucu hakkıyla yenen SİVASSPORumuz hakkında neden bir spor yorumcusu tek kelime etmiyor.Daha ne yapmamızı bekliyolar.Geçen yıl adeta bir mucize yaparak bu daracık bütçyle büyük bütçelere sahip bjk ve fb yle aynı puanda ligi bitirdik ama hakkımızda devede kulak kalacak kadar az konuştular.Şimdi bu sene çok daha iyi başladık ama gene aynısı...
Umarım ERMAN TOROĞLU beni şaşırtır ve SİVASIMIZın üstünde artık biraz daha durulur..Biz bnu fazlasıyla hak ediyoruzz
her takima esit mesafe olustugu zaman Türk futbolu bir yere gelmis demektir. ama Türk futbolu rant ve ratinge kurban edildigi icin dogaldir hep onlardan bahsedilmesi. Yalandan bir ara "Sivas'in da hakkini vermek lazim iyi oynadilar hocam" derler, ondan sonrasi dedigin gibi klasik "Fener yenilmistir" "Sivasspor'un yenmesinden" ziyade.
Örnegin Almanya'da ac TV'yi maclardan sonra, Bayern Münih macini kacinci sirada verirler bilemezsin. 3 saat de laf salatasi yapmazlar. Biz de kusturana kadar ileri al, geri al, nolcak fenerin hali muhabbetleri Türk futbolunun el frenidir bilmezler...
MOS-BY-58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 28.09.2008, 09:56   #16
ozer10
Yiğido
 
ozer10 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.09.2008
Yaş: 33
Mesajlar: 300
Thanks: 193
60 Mesajına 89 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 680 ozer10 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Maraton`a Anlamlı Forma

formamız dünyaca kutsal olarak bilinmektedir. formamızı elinde bulunduran değerini bilsin
ozer10 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 28.09.2008, 10:08   #17
üçyıldız58
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 01.04.2008
Yaş: 52
Mesajlar: 1.091
Thanks: 1.461
562 Mesajına 1.236 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 üçyıldız58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Maraton`a Anlamlı Forma

Alıntı:
uhud85 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Anlamadığım bir nokta var..Tv Programlarını izlediğimde bütün kanallarda hep Fenerbahçe'den bashediliyor.Adamlar yenselerde herkes onları konuşuyor yenilselerde.Peki feneri güzel bir mücadele sonucu hakkıyla yenen SİVASSPORumuz hakkında neden bir spor yorumcusu tek kelime etmiyor.Daha ne yapmamızı bekliyolar.Geçen yıl adeta bir mucize yaparak bu daracık bütçyle büyük bütçelere sahip bjk ve fb yle aynı puanda ligi bitirdik ama hakkımızda devede kulak kalacak kadar az konuştular.Şimdi bu sene çok daha iyi başladık ama gene aynısı...
Umarım ERMAN TOROĞLU beni şaşırtır ve SİVASIMIZın üstünde artık biraz daha durulur..Biz bnu fazlasıyla hak ediyoruzz
kardeş güzel bir konuya değinmişsinnn bu işler türkiyede seninn dediğin gibi gitmiyorr.
sezarın hakkı sezara verilmiyorr önce kamoyu oluşturacaksınn geçen sene trabzon maçında sonra çıkan beşiktaş trabzon maçı sonrası bursa.sivas maçı hangimiz tepkimizi federasyona bildirdikk.
hangi tv kanalını protosto için meal yağmuruna tuttukk hangi büyük maçta evimizde trübünleri doldurdukkk hala şehrimizde büyük takım sempatizanları varkenn nasıll bizden bahsedilmesini isterizz bu bizim hakkımızmı değill ne kadar köfte okadar ekmekk diyorr aslındaa ulusal basın medya amaaa biz hala anlamıyoruzz bir ist yalakalığı aldı başını gidiyorrrrr oysa bizim takımımıza gördünüz fener taraftarınınn ağzı açık kaldıı.
sözün kısasıı kendi öz değerlerimize sahip çıktığımızz günn istemeselerdee bizden bahsedeceklerrr yeterki sivaslıyım sivassporluyum diyen hemşerilerimizz sahte gülücüklerlee bize sırıtmasınn
üçyıldız58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 28.09.2008, 10:26   #18
Yiğiter
Usta Yiğido
 
Yiğiter - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 4.788
Thanks: 510
1.256 Mesajına 2.834 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1217 Yiğiter TAM BIR BEYEFENDIYiğiter TAM BIR BEYEFENDIYiğiter TAM BIR BEYEFENDIYiğiter TAM BIR BEYEFENDI
Standart -->: Maraton`a Anlamlı Forma

hayatının formasını almış bence.....
__________________
Büyüklük, büyüklerle şevişerek değil savaşarak kazanılır.
Yiğiter isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 28.09.2008, 11:53   #19
yigidomustafa58
Usta Yiğido
 
yigidomustafa58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.01.2006
Mesajlar: 4.428
Thanks: 666
715 Mesajına 1.156 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1196 yigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISIyigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISIyigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISIyigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: Maraton`a Anlamlı Forma

bi tane de bana verseler ne güzel olur be..
__________________


Bak gülüm senin toprağında bu çiçek yetişmez,benim toprağımda da sen solup gidersin


yigidomustafa58
Mustafa SALTIK
yigidomustafa58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 28.09.2008, 14:04   #20
SivasLady
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart --->: Maraton`a Anlamlı Forma

güzel ve kiymetli bir hediye almis
artik kiymetini bilir insallah
sezon sonu sampiyon olusun giyinir
  Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git