Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!
Alt 05.12.2006, 13:04   #11
sivassss
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 10.11.2006
Yaş: 40
Mesajlar: 489
Thanks: 0
4 Mesajına 8 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 sivassss BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart --->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!

başkanımız doğru söylemiş artık 3 büyüklere değilde sivasspora destek vermemiz lazım, galatasaray-sivasspor maçında adam sivas tribününe gelmiş, galatasarayı destekliyor ne işin var senin sivasspor tribününde, eğerki galatasarayı destekleyeceksen git galatasaray tribününe, ben fenerbahçeyi de tutarım ama bir sivasspor-fenerbahçe karşılaşmasında herkesden daha çok sivaslı olurum....
sivassss isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!
Alt 05.12.2006, 13:07   #12
ertor58
Tecrübeli Yiğido
 
ertor58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 27.08.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 804
Thanks: 110
185 Mesajına 567 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 845 ertor58 FAZLA SÖZE GEREK YOKertor58 FAZLA SÖZE GEREK YOKertor58 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!

GS Yİ DESTEKLEYEN ADAMI BENDE BİLİYORUM ADAM NEDEN FB LEHİNE BAGIRILIYOR NEDEN 6-0 İŞARETİ YAPILIYOR DİYE ÇİLEDEN ÇIKTI GS Yİ DESTEKLEDİ. GEÇEN SENEDE AYNI MUHABBBET OLMUŞTU . yok RAKİBİ KIZDIRMAK İÇİN YAPIYOSAK FB STADIBA GİDİNCEDE 7-0 İŞARETİ YAPALIM 5-1 YAPALIM. NASIL OLUR.
__________________
Anti-Fb-Gs-Bjk-Ts
ertor58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!
Alt 05.12.2006, 13:12   #13
sivassss
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 10.11.2006
Yaş: 40
Mesajlar: 489
Thanks: 0
4 Mesajına 8 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 sivassss BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart --->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!

Alıntı:
ertor58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
GS Yİ DESTEKLEYEN ADAMI BENDE BİLİYORUM ADAM NEDEN FB LEHİNE BAGIRILIYOR NEDEN 6-0 İŞARETİ YAPILIYOR DİYE ÇİLEDEN ÇIKTI GS Yİ DESTEKLEDİ. GEÇEN SENEDE AYNI MUHABBBET OLMUŞTU . yok RAKİBİ KIZDIRMAK İÇİN YAPIYOSAK FB STADIBA GİDİNCEDE 7-0 İŞARETİ YAPALIM 5-1 YAPALIM. NASIL OLUR.
kardeş sen de maçdayfın herhalde ama bazı gerçekler var, galatasaray tribünleri sebep yokken sivaslılara ağıza alınmayacak sözler söylediler, bu da taraftarı çileden çıkarttı, o ana kadar sivasspor taraftarı takımını centilmence destekliyordu ve rakibe bir kötü tezahürat bile yoktu ama yapılan küfürler sivasspor taraftarınıda çileden çıkarttı ve bana göre yapılan 6 işaretinde de hiçbir sakınca yoktu, galatasaraylılar mAÇIN BAŞINDAN BERİ BİZİ AŞAĞILADILAR...
sivassss isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!
Alt 05.12.2006, 13:19   #14
merkez_emre
Usta Yiğido
 
merkez_emre - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.12.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 1.926
Thanks: 510
470 Mesajına 1.011 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 912 merkez_emre COK SEVILEN BIR KISImerkez_emre COK SEVILEN BIR KISImerkez_emre COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!

kısaca içimiz dısımız fb li olmus

gecen sene 2 1 yenilios..yerlere göklere sıgdıramadıgımız amıgomuz kalkıo meksika dalgası yaptırıyo stadda..ist fb macında adamlar meksika dalgası yapıo bizim sözde sivaslılar onlara destek veriyor...

elin kayserilisi gelmiş 5 tane atmıs rezil etmiş seni sen kayseri die bagırıyon (tamam bende isterim kavga bitmesini) ama sen sivasspor a bi dk bile bagırmaz kayseriye bagırırsan ben senın aklından suphe ederim...

artık bıktım her macta fb gs bjk atkı sapkaları gormekten
merkez_emre isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!
Alt 05.12.2006, 13:20   #15
sivassss
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 10.11.2006
Yaş: 40
Mesajlar: 489
Thanks: 0
4 Mesajına 8 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 sivassss BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart --->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!

Alıntı:
ertor58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
EVET MAÇTAYDIM NEDEN KÜFÜR ETTİKLERİNİDE BİLİYORUM ADAMLAR FENERE KÜFÜR EDİNCE BİZİMKİLER ISLIKLADI ONLARDA BİZİM İÇİMİZDEKİ FENERLİLERDEN DOLAYI KÜFÜR ETTİ. SEBEP YOKKEN DEGİL YANİ.
YAW KARDEŞ SİVASSPORLA MAÇ YAPIYORSUN RAKİBİN FENERBAHÇE DEĞİL SEN FENERBAHÇE'YE MAÇIN BAŞINDAN BERİ KÜFÜR EDİYORSUN, EE BUNA DOĞAL OLARAK SİVASSPOR TRİBÜNLERİ SİNİRLENİYOR, SİVASSPOR TARAFTARLARININ FENERBAHÇE'YE BİR SEMPATİSİ VAR ÇÜNKÜ FENERBAHÇE ZAMANINDA TEKNİK DİREKTÖR VE BİRÇOK FUTBOLCUYU SİVASSPORA VERDİ, ŞU ANKİ BAŞKANIDA, TEKNİK DİREKTÖRÜDE, FUTBOLCULARIN BİR ÇOĞUDA ZAMANINDA FENERBAHÇE İÇİN VARLARDI, AMA ŞİMDİ SİVASSPOR'UN BAŞARISI İÇİN YARIŞIYORLAR....
sivassss isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!
Alt 05.12.2006, 13:25   #16
merkez_emre
Usta Yiğido
 
merkez_emre - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.12.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 1.926
Thanks: 510
470 Mesajına 1.011 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 912 merkez_emre COK SEVILEN BIR KISImerkez_emre COK SEVILEN BIR KISImerkez_emre COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!

Alıntı:
sivassss Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
YAW KARDEŞ SİVASSPORLA MAÇ YAPIYORSUN RAKİBİN FENERBAHÇE DEĞİL SEN FENERBAHÇE'YE MAÇIN BAŞINDAN BERİ KÜFÜR EDİYORSUN, EE BUNA DOĞAL OLARAK SİVASSPOR TRİBÜNLERİ SİNİRLENİYOR, SİVASSPOR TARAFTARLARININ FENERBAHÇE'YE BİR SEMPATİSİ VAR ÇÜNKÜ FENERBAHÇE ZAMANINDA TEKNİK DİREKTÖR VE BİRÇOK FUTBOLCUYU SİVASSPORA VERDİ, ŞU ANKİ BAŞKANIDA, TEKNİK DİREKTÖRÜDE, FUTBOLCULARIN BİR ÇOĞUDA ZAMANINDA FENERBAHÇE İÇİN VARLARDI, AMA ŞİMDİ SİVASSPOR'UN BAŞARISI İÇİN YARIŞIYORLAR....

tamam zamanında fb lılerdi ama sen artık sivasspor ıcın varsın o ıcındekı fb askının bitmesi lazım....
merkez_emre isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!
Alt 05.12.2006, 13:29   #17
sivassss
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 10.11.2006
Yaş: 40
Mesajlar: 489
Thanks: 0
4 Mesajına 8 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 sivassss BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart --->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!

Alıntı:
ertor58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
EE NE GÜZEL DEDİN BAK MAÇ BAŞLAYINCA BİZE ETMİYORLAMIŞ KÜFÜRÜ FENERE EDİYORLARMIŞ ETSİNLER SANANE BİZENE BİZ SİVASSPORLU DEGİLMİYİZ FENERE SEMPATİMİZ OLSU YADA OLMASIN SİVASSPOR HİÇ BİR KLUBÜN AVUKATI DEGİL. ANLAŞILAN O Kİ BİR HAFTA SONRA FENER MAÇI OLDUGU İÇİN TRÜBÜNÜMÜZ DOLMUŞ VE BİZ FENER MAÇINA HAZIRLIK İÇİN GİTMİŞİZ ORAYA. VERDİYSE FB SİVAS HEPSİNİN PARASINI VERDİ BABASININ HAYRINA VERMEDİ FB DE DEGİLMİ. SEN ÖNCE FB LİMİ YOKSA SİVASLIMI OLACAGINA KARAR VERSEN İYİ OLUR İKİ TAKIM TUTUYOSAN DİĞER TAKIMIN HAKKINDA FB.COM DA KONUŞ FB NİN HAKKINI DA FB FORMASI GİY KADIKÖYDE SAVUN
KARDEŞ BİRİNCİSİ ŞUNU SÖYLEYEYİM, FENERBAHÇE, SİVASSPOR'A VERDİĞİ FURTBOLCULARDAN SADECE SERVET VE GÜRHAN İÇİN PARA İSTEDİ, DAHA ÖNCEKİ FUTBOLCULARDAN PARA ALMADI, BEŞİKTAŞ, GALATASARAY GİBİ TAKIMLARDA SİVASSPOR'A YARDIM ETSİNLER, ONLARIDA SEVELİM, MESELA DİYARBAKIR'DA GALATASARAY ÇOK SEVİLİR, NEDEN GALATASARAY ZAMANINDA DİYARBAKIR'A ÇOK YARDIM ETTİ, BEN BURADA FENERBAHÇE'NİN AVUKATLIĞINI FELANDA YAPMIYORUM SADECE GÖRÜŞLERİMİ BELİRTİYORUM....
sivassss isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!
Alt 05.12.2006, 13:35   #18
sivassss
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 10.11.2006
Yaş: 40
Mesajlar: 489
Thanks: 0
4 Mesajına 8 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 sivassss BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart --->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!

Alıntı:
ertor58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
TAMAM BENDE FB SİVAS MAÇINDA FB YE KÜFREDECEM BAKALIM NOLACAK İÇİMİZDEKİ FENERLİLER ÇIKACAKMI ORTAYA. NEYİN PARASINI ALAMDI YA BÜLENT UYGUN ALIYOR PARASINI CAN ARAT TA ALDI. KİM ALMADI
kardeş sen halen benim ne dediğimi tam olarak anlıyamadın, can'ı fenerbahçe para almadan verdi, ee herhalde can -'da sivasspordan para alacak, ismail hocayı yine hiçbir para almadan sivasspor'a verdi ve süper lige çıktığımız sezon fenerbahçe yine 2, 3 genç oyuncu vermişti...
sivassss isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!
Alt 05.12.2006, 13:37   #19
1967_DERNEK_MUSTAFA
Usta Yiğido
 
1967_DERNEK_MUSTAFA - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 51
Mesajlar: 1.892
Thanks: 0
50 Mesajına 99 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 963 1967_DERNEK_MUSTAFA SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_DERNEK_MUSTAFA SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_DERNEK_MUSTAFA SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_DERNEK_MUSTAFA SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_DERNEK_MUSTAFA SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_DERNEK_MUSTAFA SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart --->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!

başkanımızın açıklaması inşallah her merciye gitmiştir tokat olmamışta tam OSMANLI TOKATI gibi açıklama olmuş
1967_DERNEK_MUSTAFA isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
GENÇLERİ ANLAYIŞLA KARŞILIYORUM...
Alt 05.12.2006, 15:26   #20
PRIMERA_58
Acemi Yiğido
 
PRIMERA_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.12.2005
Mesajlar: 84
Thanks: 8
22 Mesajına 51 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 PRIMERA_58 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart GENÇLERİ ANLAYIŞLA KARŞILIYORUM...

3 BÜYÜK SEMPATİSİNİ KOLAY KOLAY SİLEMEYİZ. NEDEN Mİ ÖNCE YÖNETİMDE Kİ BAZI KİŞİLERİ BU DUYGULARINDAN ARINDIRMALIYIZ.BAŞKAN ÇOK GÜZEL KONUŞMUŞ AMA MAALESEF GEÇEN SEZON F.BAHÇE MAÇINDAN EVVEL BASIN SÖZCÜSÜ FİKRET ÜNSAL'IN YAPTIĞI AÇIKLAMAYI HATIRLAYIN.ONUN İÇİN GENÇ KARDEŞLERİMİN SEMPATİSİNİ HOŞGÖRÜYLE KARŞILAMAK LAZIM. ZAMAN İÇİNDE BAŞARI GELDİKÇE İNANIYORUM TRABZON ŞEHRİ GİBİ SİVASLI OLUPTA BAŞKA TAKIMA SEMPATİ TUTACAK İNSAN KALMAYACAK.
BURADA KİMSENİN BEN DAHA İYİ TARAFTARIM DÜŞÜNCESİNE GİRMEMESİ LAZIM. MADEM HERKES SİVASSPORUN BAŞARISI İÇİN BURDA BİRAZ DAHA SAKİN OLUNMALI.....
PRIMERA_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git