--->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!
başkanımız doğru söylemiş artık 3 büyüklere değilde sivasspora destek vermemiz lazım, galatasaray-sivasspor maçında adam sivas tribününe gelmiş, galatasarayı destekliyor ne işin var senin sivasspor tribününde, eğerki galatasarayı destekleyeceksen git galatasaray tribününe, ben fenerbahçeyi de tutarım ama bir sivasspor-fenerbahçe karşılaşmasında herkesden daha çok sivaslı olurum....
|