Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 30.01.2008, 08:00   #21
komut
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 30.01.2008
Yaş: 48
Mesajlar: 3
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 komut FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

Arkadaşlar,

Büyük takımlar sürekli olarak basının ilgisi altında. Bu yenilgiyi basına bağlamak, bence asıl yanlışların üstünü örtmek olur. Basın Sivassporla bir kaç hafta ilgilendi diye kaybedildiyse bu maç, Sivasın işi çok zor demektir. Mantıklı düşünün ve doğru analizler yapın. Barcelona bile evinde maç kaybediyor, bu konuyu bu kadar büyütmeyin bence.
komut isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 30.01.2008, 08:03   #22
B.Demirci
Yiğido
 
B.Demirci - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.08.2005
Mesajlar: 355
Thanks: 34
125 Mesajına 220 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 B.Demirci ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart --->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

Sayın Mustafa Yıldızın söyledikleri doğrudur hatta daha fazla şeylerde söylenebilirdi. Burada Sivasspor yönetiminin ne kadar acemi olduğu gibi bir sonuçta çıkarılabilir. Ulusal medyayı karşısında görünce şaşkına dönen yöneticiler. İstanbulun zengin kendini beğenmiş züppe takımlarına kafa tutan onurlu, fakir, yiğit bir anadolu takımını medyaya(kurtlar sofrasına ikram ederek) yedirdiler. Halbuki takımı bir hafta boyunca televizyondan, gazeleterden, internetten uzak tutarak sakin bir kafa ile maça hazırlayacaklardı. Yapamadılar. Şimdi şu malum medya bir zil takıp oynamadığı kaldı manşetleri çok yaralayıcıydı. Fener Sivası Paramparça etti, Fener Sivasın anasını ağlattı vs. manşetlerle eserleriyle öğündüler. Evet medya deyince İstanbul akla gelir. Ulusal medyanın %99 unun merkezi İstanbuldur. İstanbul takımlarıyla mücadele ederken bu dev medya kütlesiylede mücadele ettiğimizinde farkına vardık ama iş işten geçti. Kendini beğenmiş zengin şımarık bu İstanbul takımına tam tokadı yapıştıracaktık ama elimizi kolumuzu baladılar. Normal şartlar altında bu feneri biz burda evire çevire yenerdik. Bırakın şu dünya starı vızıltısını. Şu aşağılık kompleksimizide yanelim artık. Bizim örfümüzde kibir, büyüklük taslama tamamen kınanmış ve dışlanmıştır. Allahtan başka büyük yoktur. Herşey kafada biter. İnsan mental olarak şartlandığında 270 okkalık ağırlıkları kaldırır tekbaşına 20 basamak çıkarır ve topa yerleştirir tekbaşına nişanını alır ve hedefini vurur. İnanmayanlara Seyit Onbaşıyı hatırlatırım. Ha şu büyük denilen feneri sevilla karşısında göreceğiz. Türkiyede allem gullem ile masabaşı oyunlarıyla kazandıkları başarılarla öğünmesinler. Avrupada ne yapacaklar onu göreceğiz. Türkiyede kaplan gibi görünenlerin avrupada kediye döndüklerini çok gördük. Üzücü ama gerçekler bunlar..
B.Demirci isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 30.01.2008, 08:14   #23
komut
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 30.01.2008
Yaş: 48
Mesajlar: 3
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 komut FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

Alıntı:
B.Demirci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
İstanbulun zengin kendini beğenmiş züppe takımlarına kafa tutan onurlu, fakir, yiğit bir anadolu takımını medyaya(kurtlar sofrasına ikram ederek) yedirdiler.
Demişsin, ama sana birkaç şeyi hatırlatmak isterim; 1.Fenerbahçe onursuz mu? 2.Hangi sivaslı futbolcu Fnerbahçede oynamak istemez? 3.Ben maçı izlemeye stada gittim, bir yandan küfür eden bir yandan da ellerinde cep telefonları Fenerbahçeli futbolcuları kameraya çeken Sivaslı arkadaşları da gördüm.

Allah'tan başka büyük yoktur, doğru, ama dinimizde insanlara haksız yere sıfatlar yakıştırmakta doğru değildir, insanları tanımadan, züppe, kendini beğenmiş vb. gibi sıfatlar yakıştırmak, bir müslümanın yapmaması gereken bireydir. Sizin bakış açınızdan bakarsak; bir sivaslı futbulcu çok mu mütavazidir şehirde dolaşırken ?
komut isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 30.01.2008, 08:16   #24
Rallim58
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart --->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

Alıntı:
SivasSpor.Com Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster


Mustafa Yıldız / Sivasın Sesi

PEKİ SİZLER: Bugüne kadar bir futbolcunun yatak odasını ve nasıl uyuduğunu gördünüz mü?..
Sağolsunlar bize bir ilki gerçekleştirirek gösterdi. Bizim büyüklüğümüzden mi?, acaba bu, yoksa saflığımızdan mı?; bilinmez ama, Fenerbahçe aynı basın ordusunu otelin kapısından içeri dahi almazken biz yatak odasına kadar sokmayı başardık...
Tebrikler Mustafacığım doğru tesbitle analizini yapmışınız. Kaleminize sağlık.
  Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda 'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
--->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 30.01.2008, 09:26   #25
yigidomustafa58
Usta Yiğido
 
yigidomustafa58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.01.2006
Mesajlar: 4.428
Thanks: 666
715 Mesajına 1.156 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1196 yigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISIyigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISIyigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISIyigidomustafa58 COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

her zaman abartılan şeyler bunlar...
__________________


Bak gülüm senin toprağında bu çiçek yetişmez,benim toprağımda da sen solup gidersin


yigidomustafa58
Mustafa SALTIK
yigidomustafa58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 30.01.2008, 10:09   #26
by_hunter
Usta Yiğido
 
by_hunter - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 08.01.2006
Mesajlar: 1.510
Thanks: 220
516 Mesajına 1.183 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 899 by_hunter FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart -->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

arkadaşlar medayanın bu maçı konuşması çok normal çunkı lıgımızde çok nadır gorulen bır olayı sivasspor umuz gerçekleştirdı olaya farklı bır boyurlada bakmak gerekir oda tecrübe futbolcu ve taraftar olarak bu denlı yuksek tansıyonlu maçlara fazla alışkın degılız karşı tarafa bakıncada fazla söz soylemeye gerek kalmıyor kendımızı bu tur maçlara alıştırmamız lazım çünki sivasspor umuz başarıları ıle kendısınden daha fazla soz ettırecegınden emınım...
by_hunter isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 30.01.2008, 10:25   #27
Agcalli
Tecrübeli Yiğido
 
Agcalli - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 05.08.2007
Mesajlar: 777
Thanks: 71
152 Mesajına 344 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 768 Agcalli Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

Ne basını abi ya bırakın bunları. Sanki diğer takımların basınla hiç ilişkisi olmamışta sadece Sivası haber yapmışlar. Biz bu maçta taktik açıdan berbattık ve oyuncalar berbattı.
Agcalli isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 30.01.2008, 11:54   #28
izmirliyigido
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart --->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

Bende katılmıyorum, basın sürüsü yüzünden taktiğimizin ve şifremizin çözüldüğüne. Tabi ki, basın ordusu SİVASSPOR'u takip edecek. 1'incisi, Lider bir takım.. Merak edilen bir takım. 2'ncisi, Fenerbahçe ile oynayacak ve gündemde ki bir maç.

Televizyonlar bangır bangır bağırıp, gazeteler sür manşetten yazıp, Sİvas'ta ki büyük maçın heyecanını tüm ülkeye yansıtırken hepiniz büyük keyif alarak izliyor, gıkınız çıkmıyordu. Ya tam tersi olsaydı da SİVASSPOR yenilmeseydi şu an halen lider konumda olsaydık ne diyecektiniz, ne yazacaktınız?

Hepiniz diyecektiniz ki, tam 10 gündür Sivasspor yazılıyor ve konuşuluyor. Bırakın arkadaşlar böyle şeyleri. Gerçekten her yönüyle farklı, güçlü ve mantelitesi olan bir takıma yenildik. Futbolda olağan şeylerdir bunlar. Geldi geçti. Suçlu aramayalımartık. Bakıyorum herkes birilerine sarıyor. Başkan suçlanıyor, Teknik direktör suçlanıyor, taktik suçlanıyor, futbolcular suçlanıyor, basın suçlanıyor, Kulüp tesisindeki sorumlular suçlanıyor. Herkes birilerini suçluyor şu 4 gündür.

Suçlu kimse yok, vazifeni layıkıyla yaparsan başarırısın. Vazifemiz daha bitmedi. Devam ediyor. Çok çalışalım, destekleyelim başaralım.

Basının ilgi göstermesi bence hiçte kötü olmadı. Bütün dünya ve Avrupa ülkeleri takip etti bizi, Sivas'tan uzaktaki Yiğidolar takip etti, Sivas'lı olmayanlar bizi, tesislerimizi, takımımızı ve SİVAS'ımızı takip etti, tanıdı. Artık bırakalım bu konuları ve işimize kaldığımız yerden devam edelim.

Mustafa kardeşim sende haber yapmak için haber yapma ! ..



.
  Alıntı ile Cevapla
--->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 30.01.2008, 12:13   #29
B.Demirci
Yiğido
 
B.Demirci - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.08.2005
Mesajlar: 355
Thanks: 34
125 Mesajına 220 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 B.Demirci ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart --->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

Meczupluk bir hastalıktır. Dışarı çıkıyorsun soruyorsun her 4 kişiden üçü bir İstanbul takımı tutuyor. Nedeni 100 yıldır bu insanlara yapılan bir dayatma. Şartlanmışız bir İstanbul takımı tutmaya. Şu siteye yorum yazan insanlar hala diyorki biz büyük bir takıma yenildik diye. Yapmayın etmeyin kurtulun şu meczupluktan. Bu İstanbul takımlarını baştacı eden sizlersiniz. Çekin desteğinizi bakalım neymiş bunlar bir görelim. Formalarını satınalırsınız, maçlarına gidersiniz, bunları haber yapan gazeteleri kapış kapış alırsınız. Külüplere üye olursunuz. Soruyorum size sizin İstanbul takımlarıyla ne göbek bağınız var. Babanız mı İstanbullu Ananızmı? Şartlanmış beyinler bunları büyük gösteriyor. Adamlar 20-25 milyon tarftardan bahsediyor. 20x3= 60 milyon taraftar. Türkiyede bukadar İstanbullu mu var. Kafanızdaki örümcekleri atın bir kenara. Onlardaki bu şişirilmiş balon benliklerinin nedeni sizlersiniz. Sivasspor evet yenildi Konyayada yenildi, Ankarasporada ne olmuş yani varsın Fenere de yenilsin. Büyük kulüp dünya çapında starları varmış vs. laflarını hiç olmazsa bu siteden yapmayın. Burası YİĞİDOLARIN sitesi. Gidin reklamınızı başka yerde yapın. Bu kadar..
B.Demirci isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 30.01.2008, 12:50   #30
boun_58
Yiğido
 
boun_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 05.07.2007
Yaş: 33
Mesajlar: 234
Thanks: 56
29 Mesajına 49 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 721 boun_58 FAZLA SÖZE GEREK YOKboun_58 FAZLA SÖZE GEREK YOKboun_58 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

Alıntı:
B.Demirci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Sayın Mustafa Yıldızın söyledikleri doğrudur hatta daha fazla şeylerde söylenebilirdi. Burada Sivasspor yönetiminin ne kadar acemi olduğu gibi bir sonuçta çıkarılabilir. Ulusal medyayı karşısında görünce şaşkına dönen yöneticiler. İstanbulun zengin kendini beğenmiş züppe takımlarına kafa tutan onurlu, fakir, yiğit bir anadolu takımını medyaya(kurtlar sofrasına ikram ederek) yedirdiler. Halbuki takımı bir hafta boyunca televizyondan, gazeleterden, internetten uzak tutarak sakin bir kafa ile maça hazırlayacaklardı. Yapamadılar. Şimdi şu malum medya bir zil takıp oynamadığı kaldı manşetleri çok yaralayıcıydı. Fener Sivası Paramparça etti, Fener Sivasın anasını ağlattı vs. manşetlerle eserleriyle öğündüler. Evet medya deyince İstanbul akla gelir. Ulusal medyanın %99 unun merkezi İstanbuldur. İstanbul takımlarıyla mücadele ederken bu dev medya kütlesiylede mücadele ettiğimizinde farkına vardık ama iş işten geçti. Kendini beğenmiş zengin şımarık bu İstanbul takımına tam tokadı yapıştıracaktık ama elimizi kolumuzu baladılar. Normal şartlar altında bu feneri biz burda evire çevire yenerdik. Bırakın şu dünya starı vızıltısını. Şu aşağılık kompleksimizide yanelim artık. Bizim örfümüzde kibir, büyüklük taslama tamamen kınanmış ve dışlanmıştır. Allahtan başka büyük yoktur. Herşey kafada biter. İnsan mental olarak şartlandığında 270 okkalık ağırlıkları kaldırır tekbaşına 20 basamak çıkarır ve topa yerleştirir tekbaşına nişanını alır ve hedefini vurur. İnanmayanlara Seyit Onbaşıyı hatırlatırım. Ha şu büyük denilen feneri sevilla karşısında göreceğiz. Türkiyede allem gullem ile masabaşı oyunlarıyla kazandıkları başarılarla öğünmesinler. Avrupada ne yapacaklar onu göreceğiz. Türkiyede kaplan gibi görünenlerin avrupada kediye döndüklerini çok gördük. Üzücü ama gerçekler bunlar..
ağzına sağlık abi duygularımıza tercüman olmuşsun
__________________
HER YERDE HER ZAMAN SİVAS
boun_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git