--->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Bende katılmıyorum, basın sürüsü yüzünden taktiğimizin ve şifremizin çözüldüğüne. Tabi ki, basın ordusu SİVASSPOR'u takip edecek. 1'incisi, Lider bir takım.. Merak edilen bir takım. 2'ncisi, Fenerbahçe ile oynayacak ve gündemde ki bir maç.
Televizyonlar bangır bangır bağırıp, gazeteler sür manşetten yazıp, Sİvas'ta ki büyük maçın heyecanını tüm ülkeye yansıtırken hepiniz büyük keyif alarak izliyor, gıkınız çıkmıyordu. Ya tam tersi olsaydı da SİVASSPOR yenilmeseydi şu an halen lider konumda olsaydık ne diyecektiniz, ne yazacaktınız?
Hepiniz diyecektiniz ki, tam 10 gündür Sivasspor yazılıyor ve konuşuluyor. Bırakın arkadaşlar böyle şeyleri. Gerçekten her yönüyle farklı, güçlü ve mantelitesi olan bir takıma yenildik. Futbolda olağan şeylerdir bunlar. Geldi geçti. Suçlu aramayalımartık. Bakıyorum herkes birilerine sarıyor. Başkan suçlanıyor, Teknik direktör suçlanıyor, taktik suçlanıyor, futbolcular suçlanıyor, basın suçlanıyor, Kulüp tesisindeki sorumlular suçlanıyor. Herkes birilerini suçluyor şu 4 gündür.
Suçlu kimse yok, vazifeni layıkıyla yaparsan başarırısın. Vazifemiz daha bitmedi. Devam ediyor. Çok çalışalım, destekleyelim başaralım.
Basının ilgi göstermesi bence hiçte kötü olmadı. Bütün dünya ve Avrupa ülkeleri takip etti bizi, Sivas'tan uzaktaki Yiğidolar takip etti, Sivas'lı olmayanlar bizi, tesislerimizi, takımımızı ve SİVAS'ımızı takip etti, tanıdı. Artık bırakalım bu konuları ve işimize kaldığımız yerden devam edelim.
Mustafa kardeşim sende haber yapmak için haber yapma ! ..
.
|