Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Rakibimiz Anderlecht
Alt 17.07.2009, 13:13   #1
ali5800
Yiğido
 
ali5800 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 17.09.2005
Yaş: 33
Mesajlar: 245
Thanks: 51
52 Mesajına 94 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 ali5800 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Rakibimiz Anderlecht

hadi hayırlısıyla geçelim sunlarida inş belçika olmasıda gusel orda turk cok taraftarda çok olur inş bizden. bakin gorun herkes elinde gs,fb,ts,bjkibursa eskisehir ve diğer kalan tum takimlarin atkilariyla gelicek senlenecek ortam
__________________
^^^^^^^^ALİUZUN^^^^^^^
ali5800 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
Alt 17.07.2009, 13:39   #2
subasi29
Usta Yiğido
 
subasi29 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.09.2007
Mesajlar: 4.714
Thanks: 1.311
1.826 Mesajına 2.777 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1160 subasi29 BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Rakibimiz Anderlecht

hayirli ugurlu olsun insallah bekledigimiz bu takim bize ikinci turu getirir
subasi29 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda subasi29'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
Alt 17.07.2009, 15:03   #3
ilkergur
Yeni Yiğido
 
ilkergur - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 21.10.2005
Yaş: 49
Mesajlar: 28
Thanks: 0
2 Mesajına 3 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 ilkergur ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Rakibimiz Anderlecht

arkadaşlar bülent hoca radyosporda konuştu. kadromuzda 4 yabancı var 2 tane daha alacağız biri brezilyalı diğeri afrika kökenli olabilir dedi. şimdilik görüşülüyormuş. petkoviç, agbetu, kamanan, mbamba 4 ediyor. ozaman omotoyossi olmadı mı? hani kampa katılmıştı. yabancı kadromuz zayıfladı bence :(
ilkergur isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
Alt 18.07.2009, 11:13   #4
serdar-58
Acemi Yiğido
 
serdar-58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 26.01.2007
Yaş: 40
Mesajlar: 112
Thanks: 1
19 Mesajına 23 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 721 serdar-58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Rakibimiz Anderlecht

iyi bir kura olmuş inşallah geçeriz
serdar-58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
Alt 17.07.2009, 12:56   #5
yorumyapıyombenya
Tecrübeli Yiğido
 
yorumyapıyombenya - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 20.10.2005
Mesajlar: 961
Thanks: 211
362 Mesajına 849 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 860 yorumyapıyombenya TAM BIR BEYEFENDIyorumyapıyombenya TAM BIR BEYEFENDIyorumyapıyombenya TAM BIR BEYEFENDIyorumyapıyombenya TAM BIR BEYEFENDIyorumyapıyombenya TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: Rakibimiz Anderlecht

Cuma namazını bile allah affetsin düzgün kılamadım aklım hep kura çekiminde idi çok şükür Anderlecht çıkmış cok mutlu oldum. Shaktar çıksa bile ben takımıma güveniyordum biz bu turu gececeğiz inşallah
__________________
Gökhan BOZKAYA
yorumyapıyombenya isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı yorumyapıyombenya'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
Alt 17.07.2009, 12:58   #6
karamik
Usta Yiğido
 
karamik - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.03.2009
Mesajlar: 1.374
Thanks: 665
561 Mesajına 1.041 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 769 karamik FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Rakibimiz Anderlecht

Mehmet Yıldızdan çok Sezerin yokluğu hissettircek defans ayrıca defansımız berbat ötesi inşalah turu geçen taraf biz oluruz olmazsakta canları saolsun.
__________________
Ölmek Var Düşmek Yok
karamik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
Alt 17.07.2009, 13:04   #7
birolsvs58
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 01.03.2009
Mesajlar: 226
Thanks: 31
47 Mesajına 56 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 655 birolsvs58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Rakibimiz Anderlecht

geçeriz kesin diye düşünüyorum allahın izniyle
birolsvs58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
Alt 17.07.2009, 13:05   #8
winner58
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 30.09.2006
Mesajlar: 291
Thanks: 0
69 Mesajına 104 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 750 winner58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Rakibimiz Anderlecht

hayırlı uğurlu olsun takımımıza kalbimdeki takım geldi kurrada
winner58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
Alt 17.07.2009, 13:05   #9
GuVeN
Usta Yiğido
 
GuVeN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.02.2009
Mesajlar: 4.517
Thanks: 3.730
2.350 Mesajına 5.411 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1086 GuVeN BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Rakibimiz Anderlecht

öncelıkle cok sevındım bu kuraya.sabah aksam andarlecht dıye bagırıyordum.ıstedıgım oldu. yalnız muhtemel rakıplerın ıcınde kolayını sectık dıye ısı bıtırmısde degılız.cok calısmamız lazım..
GuVeN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Rakibimiz Anderlecht
Alt 17.07.2009, 13:06   #10
namouchi
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 23.06.2009
Mesajlar: 123
Thanks: 79
11 Mesajına 12 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 namouchi FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Rakibimiz Anderlecht

anderlechti geçeriz inşallah diğer takımla oynucağmız maça sakatlarımız iyierşir
namouchi isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
anderlecht, rakibimiz


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git