hadi hayırlısıyla geçelim sunlarida inş belçika olmasıda gusel orda turk cok taraftarda çok olur inş bizden. bakin gorun herkes elinde gs,fb,ts,bjkibursa eskisehir ve diğer kalan tum takimlarin atkilariyla gelicek senlenecek ortam
arkadaşlar bülent hoca radyosporda konuştu. kadromuzda 4 yabancı var 2 tane daha alacağız biri brezilyalı diğeri afrika kökenli olabilir dedi. şimdilik görüşülüyormuş. petkoviç, agbetu, kamanan, mbamba 4 ediyor. ozaman omotoyossi olmadı mı? hani kampa katılmıştı. yabancı kadromuz zayıfladı bence :(
Cuma namazını bile allah affetsin düzgün kılamadım aklım hep kura çekiminde idi çok şükür Anderlecht çıkmış cok mutlu oldum. Shaktar çıksa bile ben takımıma güveniyordum biz bu turu gececeğiz inşallah
__________________
Gökhan BOZKAYA
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı yorumyapıyombenya'a Teşekkür Ediyor...
Mehmet Yıldızdan çok Sezerin yokluğu hissettircek defans ayrıca defansımız berbat ötesi inşalah turu geçen taraf biz oluruz olmazsakta canları saolsun.
öncelıkle cok sevındım bu kuraya.sabah aksam andarlecht dıye bagırıyordum.ıstedıgım oldu. yalnız muhtemel rakıplerın ıcınde kolayını sectık dıye ısı bıtırmısde degılız.cok calısmamız lazım..