--->: Sizce Maçın Yıldızı Kimdi?
Maç esnasında burada seyrederken özellikla Bilica üzerinde durmuştum. Artık yavaş yavaş alışıyor takıma. Yerinde müdahaleleri ve Arkadaşlarını doğru pozisyona sokması ile kuşkusuz Pazar gününün en iyisi olarak göze çarptı. Aslında bir çok oyuncumuz iyiyidi. Parantez açarsak Bursanın defansı çok çok kötüydü. Ama forvet hattı bir o kadar kaliteli olduğu gözlemlendi. Haliyle yoğunluk Defanımızda idi. Bilicadan başka Murat, Abrurrahman, Musa ve Mehmet Yıldız maçın adamları idi. Zaten bu ankettede sivrilmiş.
Birde maçın en kötüsü kimdi derseniz hemen tek kelime ile Seyircimizdi diyebilirim. Bursaspor forumlarında ve maç esnasında spikerinde teğit ettiği gibi Bu takıma bu seyirci yakışmıyor görüşleri hakimdi. Sizce haksızlarmıydı. Bence çok haklılardı. Özeleştirilere karşı biraz duyarlı olmalıyız. Biz Sanal alemde dostluk kurmaya çalışıyoruz ama 40-50 kişilik bir gurup Bursa seyircilerini tahrik etmiş ben maçta değildim ama maça giden Bursalılar ateş topu gibi. Hatta taraftar temsilcilerinden bir tanesi şunu söylei bana. ''Kardeş belki o gurubdan kişiler Bursaya maça gelmeyecek ama civar bölgedeki gelecek kişileri hiçmi düşünmüyorlar bu terbiyesizliği yapıyorlar'' diye. Ben her zaman söylüyorum. Etimizden et kopmazya. Ortamı gerip ne anlayacağız. Koskoca bir hiç. Birde ilk maçlarımızı kendi evimizde oynarken rövanşı düşünelim. Bunları daha öğrenemedik maalesef. Onun için maçın en iyileri Tüm topçularımız ve Bülent Hoca. Kötüleri ise Stadı doldurmayan 150 bin merkez nüfusumuz olmasına rağmen maça 10 bin kişinin bile gelmediği, Gelenlerin bile <SİVAS-SİVAS> dan başka birşey bilmediği, siz sayın seyircilerimizsiniz.
Kimse kusura bakmasın
__________________
.
.
.
Düşerken iki şeyi unutma!!!! Kimin seni ittiğini ve kimin seni tutmadığını... Ayağa tekrar kalkınca lazım olacak...
.
KAFKAS ATASÖZÜ
|