Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > SivasSpor

SivasSpor SivasSpor'un Gidisi / Yenilikler/ Mac Sonuclari

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Yeni Sezonda Hedefimiz Neden Şampiyonluk Olmasın?
Alt 05.05.2007, 11:30   #1
yerliturkuaz
Usta Yiğido
 
yerliturkuaz - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.08.2005
Mesajlar: 5.394
Thanks: 3.308
1.268 Mesajına 2.761 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1306 yerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISI
Standart Yeni Sezonda Hedefimiz Neden Şampiyonluk Olmasın?

Sevgili Sivaslı hemşerilerim neden Sivasımızın bir dahaki sezon hedefi şampiyonluk olmasın.Bu kadroya sağlam hedefi olan genç ve tecrübeli futbolcuları katarsak hedefimiz olan veya olacak olan şampiyonluğu kovalayacağımıza inanıyorum. Neden olmasın bizim neyimiz eksik taraftarımız fazlasıyla var 81 ilde de sivaslımız var Neden ülkenin her tarafını kırmızı beyaza boymayalım Neden olmasın...
yerliturkuaz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Yeni Sezonda Hedefimiz Neden Şampiyonluk Olmasın?
Alt 08.06.2007, 00:10   #2
mesut_tncsvs
Tecrübeli Yiğido
 
mesut_tncsvs - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 20.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 578
Thanks: 28
65 Mesajına 107 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 789 mesut_tncsvs Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart -->: Yeni Sezonda Hedefimiz Neden Şampiyonluk Olmasın?

biraz zor öncelikle ne kadar yetenekli futbolcun olsada taraftar desteği şart.

taraftarda var ama tezahürat yaptıklarında ses yukarı gidiyor san ki ses yok muş gibi filan

kapalı bir stada ihtiyacımız var kapasiteside ii olurda süper olur
__________________
''Biz Asfalt Yolları Değil Gardaş, Çılgaları, Dağları, Taşları, Dikenli Yolları Aşarak Geldik"


YENİÇERİ İSTANBUL



GüN GeLiR İnSaN GüLeRkEn AğLaRMıŞ., GöZYaŞLaRı SeL oLuP KaLbiNe AkaRMıŞ...
mesut_tncsvs isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Yeni Sezonda Hedefimiz Neden Şampiyonluk Olmasın?
Alt 08.06.2007, 11:14   #3
NAUGHTYBOY58
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 28.11.2005
Mesajlar: 798
Thanks: 59
89 Mesajına 266 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 NAUGHTYBOY58 hat eine strahlende ZukunftNAUGHTYBOY58 hat eine strahlende ZukunftNAUGHTYBOY58 hat eine strahlende ZukunftNAUGHTYBOY58 hat eine strahlende ZukunftNAUGHTYBOY58 hat eine strahlende ZukunftNAUGHTYBOY58 hat eine strahlende ZukunftNAUGHTYBOY58 hat eine strahlende ZukunftNAUGHTYBOY58 hat eine strahlende ZukunftNAUGHTYBOY58 hat eine strahlende ZukunftNAUGHTYBOY58 hat eine strahlende ZukunftNAUGHTYBOY58 hat eine strahlende Zukunft
Standart -->: Yeni Sezonda Hedefimiz Neden Şampiyonluk Olmasın?

Uçmayın KArdeşim Yaaa.!!!.....
NAUGHTYBOY58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Yeni Sezonda Hedefimiz Neden Şampiyonluk Olmasın?
Alt 08.06.2007, 11:27   #4
PRoFeSSioNaL
Usta Yiğido
 
PRoFeSSioNaL - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 06.03.2006
Mesajlar: 2.378
Thanks: 13
114 Mesajına 192 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 993 PRoFeSSioNaL ist ein wunderbarer AnblickPRoFeSSioNaL ist ein wunderbarer AnblickPRoFeSSioNaL ist ein wunderbarer AnblickPRoFeSSioNaL ist ein wunderbarer AnblickPRoFeSSioNaL ist ein wunderbarer AnblickPRoFeSSioNaL ist ein wunderbarer AnblickPRoFeSSioNaL ist ein wunderbarer Anblick
Standart --->: Yeni Sezonda Hedefimiz Neden Şampiyonluk Olmasın?

Neden olmasın oda olur meraklanmayın
__________________
ßy PRoFeSSioNaL
PRoFeSSioNaL isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Yeni Sezonda Hedefimiz Neden Şampiyonluk Olmasın?
Alt 08.06.2007, 11:45   #5
ceza_tolga_rep
YASAKLI ÜYE
 
ceza_tolga_rep - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 2.639
Thanks: 17
117 Mesajına 179 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 ceza_tolga_rep COK SEVILEN BIR KISIceza_tolga_rep COK SEVILEN BIR KISIceza_tolga_rep COK SEVILEN BIR KISI
Standart -->: Yeni Sezonda Hedefimiz Neden Şampiyonluk Olmasın?

oda olurdaa bülent hocanın ve oyuncuların inanması lazım.bence hedef ilk 5 olmalıdır.uefa olmalıdırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
ceza_tolga_rep isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Yeni Sezonda Hedefimiz Neden Şampiyonluk Olmasın?
Alt 08.06.2007, 13:34   #6
sivas_kangallı
Usta Yiğido
 
sivas_kangallı - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 24.02.2007
Yaş: 34
Mesajlar: 2.944
Thanks: 2.827
509 Mesajına 806 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1010 sivas_kangallı SITEMIZE IŞIK ŞACIYORsivas_kangallı SITEMIZE IŞIK ŞACIYORsivas_kangallı SITEMIZE IŞIK ŞACIYORsivas_kangallı SITEMIZE IŞIK ŞACIYORsivas_kangallı SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart --->: Yeni Sezonda Hedefimiz Neden Şampiyonluk Olmasın?

inanıyoruz ama çok zorr..............fb gs bjk war yani çok zor.
__________________
sivas_kangallı isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Yeni Sezonda Hedefimiz Neden Şampiyonluk Olmasın?
Alt 08.06.2007, 13:49   #7
58_cebeci_58
Yiğido
 
58_cebeci_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 36
Mesajlar: 213
Thanks: 5
33 Mesajına 44 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 58_cebeci_58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: Yeni Sezonda Hedefimiz Neden Şampiyonluk Olmasın?

elimizdeki kadro şampiyonluk için yeterli degil.bence takıma bir cok takviye yapılmalı.takımda en saglam görünen mevki forvet olmasına karşın balili ve mehmet yıldızın son vuruşlardaki etkisizligi biliniyor.bence takıma etkili bir forvet oyunkurucu bir orta saha kanatlara iki saglam orta acan ve defansın göbegine ve sag bölgesine bir oyuncu.bide yedek kaleci lazım.
bunlar olmadan şampiyonluk hayal olur.
bence forvete LAVEZZİ alınmalı.defansın göbegne can arat sagına kerim yada ugur ucar.orta sahaya olcan alınmalı sag kanada aydın alınmalı.gürhanıda elimizde tutmalıyız.(bu gençlerin bonservislerini almayız.kiralanmalı.)

ŞAMPİYONLUK İÇİN LAVEZZİ ŞART.
__________________
YOU WELL NEVER WALK ALONE...
58_cebeci_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Yeni Sezonda Hedefimiz Neden Şampiyonluk Olmasın?
Alt 08.06.2007, 15:49   #8
Engin58
Usta Yiğido
 
Engin58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.088
Thanks: 824
278 Mesajına 442 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 983 Engin58 ist jedem bekanntEngin58 ist jedem bekanntEngin58 ist jedem bekanntEngin58 ist jedem bekanntEngin58 ist jedem bekanntEngin58 ist jedem bekannt
Standart --->: Yeni Sezonda Hedefimiz Neden Şampiyonluk Olmasın?

Insallah neden olmasin .Saygilarimla...
Engin58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Yeni Sezonda Hedefimiz Neden Şampiyonluk Olmasın?
Alt 08.06.2007, 16:16   #9
yigido_furkan
Usta Yiğido
 
yigido_furkan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 26.01.2006
Mesajlar: 1.661
Thanks: 21
226 Mesajına 403 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 912 yigido_furkan FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart -->: Yeni Sezonda Hedefimiz Neden Şampiyonluk Olmasın?

bnce bizim su anda kadromuz cok iyi bu takıma 3 4 takviye yapılırsa tabi taraftarda destek verirse bn cok basarılı olacagımıza inanıyorum . bu sezon hedef ilk 5 olabilir
yigido_furkan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Yeni Sezonda Hedefimiz Neden Şampiyonluk Olmasın?
Alt 08.06.2007, 16:24   #10
tanju_58
Usta Yiğido
 
tanju_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 36
Mesajlar: 1.719
Thanks: 77
297 Mesajına 667 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 939 tanju_58 FAZLA SÖZE GEREK YOKtanju_58 FAZLA SÖZE GEREK YOKtanju_58 FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: Yeni Sezonda Hedefimiz Neden Şampiyonluk Olmasın?

fazla uçmayın arkadaşlar.şampiyonluk için konuşmak anadolu takımları için rüya daha dorusu rüyada bile görünmicek olay.ilk önce ekonumin kuvvetli olacak,stadın olacak,istediğin transferi anında yapacak güç olacak.bu ekonomik şartlar altında gs,fb,bjk ile hiçbir anadolu takımı baş edemez.
__________________
TANJU_58 S____İ____V____A____S____S____ P____O____R SUŞEHRİ'Lİ YİĞİDO
tanju_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git