Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

GALİBİYET BEKLİYORUZ
Alt 17.08.2007, 19:28   #1
SivasSpor.Com
Site Habercisi
 
SivasSpor.Com - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 257
Thanks: 5
4.971 Mesajına 24.141 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 10 SivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yok
Standart GALİBİYET BEKLİYORUZ

Turkcell Süper Lige olaylı Trabzonspor maçı ile başlayan ve maç sonrasında 3 futbolcusu bir maç ceza alan Sivasspor, yarın kendi saha ve seyircimiz önünde İstanbul Büyükşehir Belediyespor’u konuk edecek.

Teknik Direktör Bülent Uygun, Büyükşehir Belediyespor’u yenerek haftayı galibiyetle kapatacaklarını dile getirerek “Taraftarlarımızın da desteği ile İstanbul Büyükşehir Belediyespor’u yenerek galibiyetle kapatmak istiyoruz” dedi

TRABZON MAÇINI UNUTTUK
Trabzonspor maçını unuttuklarını ve yarın kendi saha ve seyircimiz önünde oynayacağımız Trabzonspor maçına odaklandıklarını dile getiren Teknik Direktör Bülent Uygun , bu maçı alarak haftayı galibiyetle kapatmayı hedeflediklerini söyledi

Teknik Direktör Uygun “Haklı olduğumuz halde haksız duruma düşürüldüğümüz, mağduriyetimizin devam ettiği bir maçı geride bıraktık.
Sahada haklı olduğumu herkes gördü, 3 sporcumuz bir maç ceza aldı.
Salı günü çıkacak olan kararı bekliyoruz.Bizim için o müsabaka geride kaldı, şimdi yarın yapacağımız maça odaklandık.
Bu maçı kesinlikle kazanmak ve haftayı 3 puanla kapatmak istiyoruz” dedi.

TARAFTAR DESTEĞİNİ BEKLİYORUZ
Maç öncesinde taraftar desteğini de gündeme getiren Sivasspor Teknik Direktörü Bülent Uygun “İstanbul Büyükşehir maçında takımın başarısına ortak olmak amacıyla taraftarlarımızın desteğine ihtiyacımız var.
Pazar günü akşam tüm taraftarlarımızı stadyuma bekliyoruz.
Taraftarlarımızın vereceği destekle başarımız artacaktır” dedi.
__________________
SPOR SEVGİ BARIŞ VE KARDEŞLİKTİR



Bizi Twitter'den takip etmek için tıklayınız....



Yorumlarınızı ilgi ile okuyup beğeniyoruz.
Ancak; yorumlarınızı mümkünse küçük harflerle yazınız lütfen....
SivasSpor.Com isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: GALİBİYET BEKLİYORUZ
Alt 17.08.2007, 19:43   #2
engin2609
Tecrübeli Yiğido
 
engin2609 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 15.09.2006
Mesajlar: 798
Thanks: 140
220 Mesajına 364 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 825 engin2609 kann auf vieles stolz seinengin2609 kann auf vieles stolz seinengin2609 kann auf vieles stolz seinengin2609 kann auf vieles stolz seinengin2609 kann auf vieles stolz seinengin2609 kann auf vieles stolz seinengin2609 kann auf vieles stolz seinengin2609 kann auf vieles stolz seinengin2609 kann auf vieles stolz sein
Standart --->: GALİBİYET BEKLİYORUZ

feneri yenebilir ama sivassporu yenemez bi maç bizimdir

2-0 bu sefer biz alacaz
engin2609 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: GALİBİYET BEKLİYORUZ
Alt 17.08.2007, 20:16   #3
Carismas58
Acemi Yiğido
 
Carismas58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 30.01.2007
Yaş: 35
Mesajlar: 68
Thanks: 0
2 Mesajına 5 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 715 Carismas58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: GALİBİYET BEKLİYORUZ

bu maç zor olacak ama bu maçı biz alacagız gibi geliyor banaaaaaa.......2-1 yeneriz
Carismas58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: GALİBİYET BEKLİYORUZ
Alt 17.08.2007, 20:39   #4
yigido_furkan
Usta Yiğido
 
yigido_furkan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 26.01.2006
Mesajlar: 1.661
Thanks: 21
226 Mesajına 403 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 912 yigido_furkan FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart -->: GALİBİYET BEKLİYORUZ

maç zor olacak ama bu maçta bnce stad ful dolar sivasta bu maçı 2-1 alır
yigido_furkan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: GALİBİYET BEKLİYORUZ
Alt 17.08.2007, 21:23   #5
ErdalGüler
Usta Yiğido
 
ErdalGüler - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 27.08.2005
Mesajlar: 1.438
Thanks: 55
46 Mesajına 134 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 920 ErdalGüler isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: GALİBİYET BEKLİYORUZ

Bu maçtan hemde bol gollü bir galibiyetle ayrılacağımızı düşünüyorum.
__________________
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
ErdalGüler isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: GALİBİYET BEKLİYORUZ
Alt 17.08.2007, 22:48   #6
ceza_tolga_rep
YASAKLI ÜYE
 
ceza_tolga_rep - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 2.639
Thanks: 17
117 Mesajına 179 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 ceza_tolga_rep COK SEVILEN BIR KISIceza_tolga_rep COK SEVILEN BIR KISIceza_tolga_rep COK SEVILEN BIR KISI
Standart -->: GALİBİYET BEKLİYORUZ

2-1 bizimdir maç..................
ceza_tolga_rep isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: GALİBİYET BEKLİYORUZ
Alt 17.08.2007, 22:54   #7
yigido Atilla
Usta Yiğido
 
yigido Atilla - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 15.03.2006
Yaş: 59
Mesajlar: 1.799
Thanks: 25
179 Mesajına 343 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 922 yigido Atilla FAZLA SÖZE GEREK YOKyigido Atilla FAZLA SÖZE GEREK YOK
Daumen runter -->: GALİBİYET BEKLİYORUZ

Site habercisi Arkadas,Dikkatini cekerim konular Ayni ?????????????




Galibiyet Bekliyoruz.!!!!!!!!!!
Bu Mac cok Önemli. !!!!!!!!!!!!!
__________________
yigido Atilla isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: GALİBİYET BEKLİYORUZ
Alt 17.08.2007, 23:25   #8
ZYYZ
Yiğido
 
ZYYZ - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.05.2007
Yaş: 44
Mesajlar: 248
Thanks: 8
22 Mesajına 32 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 721 ZYYZ Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: GALİBİYET BEKLİYORUZ

Zorlanmadan 2-0 alırız inşallah...
ZYYZ isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: GALİBİYET BEKLİYORUZ
Alt 19.08.2007, 09:26   #9
yerliturkuaz
Usta Yiğido
 
yerliturkuaz - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.08.2005
Mesajlar: 5.394
Thanks: 3.308
1.268 Mesajına 2.761 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1306 yerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: GALİBİYET BEKLİYORUZ

BU MAÇ ÇOK ZORLU GEÇECEK GOLÜ ATANIN KAZANACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM MAÇI 1-0 ALIRIZ
yerliturkuaz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: GALİBİYET BEKLİYORUZ
Alt 19.08.2007, 10:23   #10
sivas_kangallı
Usta Yiğido
 
sivas_kangallı - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 24.02.2007
Yaş: 34
Mesajlar: 2.944
Thanks: 2.827
509 Mesajına 806 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1010 sivas_kangallı SITEMIZE IŞIK ŞACIYORsivas_kangallı SITEMIZE IŞIK ŞACIYORsivas_kangallı SITEMIZE IŞIK ŞACIYORsivas_kangallı SITEMIZE IŞIK ŞACIYORsivas_kangallı SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart --->: GALİBİYET BEKLİYORUZ

bencede1 yeneriz 1-0 olsun bizim olsun.
__________________
sivas_kangallı isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git