Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

GALİBİYET İSTİYORUZ
Alt 06.12.2006, 22:09   #1
SivasSpor.Com
Site Habercisi
 
SivasSpor.Com - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 257
Thanks: 5
4.971 Mesajına 24.141 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 10 SivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yok
Standart GALİBİYET İSTİYORUZ

Turkcell Süper Ligi’nin ilk devresinin son maçında Erciyes deplasmanına gidecek olan Sivasspor’da taraftarlar takımlarına güvendiklerini belirterek galibiyet istedi.

Sivasspor’un son haftalarda elde ettiği galibiyetlerle iyi bir çıkış yakaladığını ve Teknik Direktör Bülent Uygun’la yakalanan bu istikrarın devam edeceğine inandıklarını dile getirdiler.
Sivasspor’un ligdeki iyi takımlardan birisi olduğuna inandıklarını belirten taraftarlar; “Biz takımımıza her zaman güvendik ve güveniyoruz. Onlar da ne kadar haklı olduğumuzu aldıkları takdire şayan galibiyetlerle gösterdiler. Yeni Teknik Direktörümüz Bülent Uygun’un göreve başlamasıyla takımımız hayat buldu ve kendine geldi. Hafta sonu Erciyesspor deplasmanı ile ligin ilk devresi son bulacak. Biz takımızın bu maçtan da galip ayrılacağına inanıyoruz. Ve onlardan mutlak galibiyet bekliyoruz” şeklinde görüşlerini dile getirdi.
__________________
SPOR SEVGİ BARIŞ VE KARDEŞLİKTİR



Bizi Twitter'den takip etmek için tıklayınız....



Yorumlarınızı ilgi ile okuyup beğeniyoruz.
Ancak; yorumlarınızı mümkünse küçük harflerle yazınız lütfen....
SivasSpor.Com isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: GALİBİYET İSTİYORUZ
Alt 06.12.2006, 22:13   #2
1967_CLUB_10UR
Tecrübeli Yiğido
 
1967_CLUB_10UR - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.11.2006
Yaş: 44
Mesajlar: 974
Thanks: 0
9 Mesajına 14 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 824 1967_CLUB_10UR SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_CLUB_10UR SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_CLUB_10UR SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_CLUB_10UR SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_CLUB_10UR SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_CLUB_10UR SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart --->: GALİBİYET İSTİYORUZ

FUTBOLCU ARKADAŞLAR ABILER ŞU MAÇI ALALIMDA PUANIMIZ 24 OLSUN.ÇOK YAKIŞACAK ZİRVE BİZE İLK YARININ SONUNDA..
__________________
HADDİNİ BİLEN MERTTİR,VATAN BÖLÜNMEZ TEKTİR,CUMHURİYET İÇİNDE CUMHURİYET KURMAYA KALKAN NAMERTTİR.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
1967_CLUB_10UR isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: GALİBİYET İSTİYORUZ
Alt 06.12.2006, 22:35   #3
TracyMcGrady58
Usta Yiğido
 
TracyMcGrady58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 06.02.2006
Yaş: 38
Mesajlar: 7.765
Thanks: 1.746
649 Mesajına 918 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1537 TracyMcGrady58 ist ein wunderbarer AnblickTracyMcGrady58 ist ein wunderbarer AnblickTracyMcGrady58 ist ein wunderbarer AnblickTracyMcGrady58 ist ein wunderbarer AnblickTracyMcGrady58 ist ein wunderbarer AnblickTracyMcGrady58 ist ein wunderbarer AnblickTracyMcGrady58 ist ein wunderbarer Anblick
Standart -->: GALİBİYET İSTİYORUZ

Elbette beklentiler yüksek, heleki son haftalarda gösterilen performanslardan sonra.Insallah futbolcularimiz kaldiklari yerde devam ederler
TracyMcGrady58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: GALİBİYET İSTİYORUZ
Alt 07.12.2006, 00:56   #4
GuNaY
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart --->: GALİBİYET İSTİYORUZ

Bu takımda bu oyunla herzaman galibiyet beklememiz normaldir, kimse sasırmasın
  Alıntı ile Cevapla
-->: GALİBİYET İSTİYORUZ
Alt 07.12.2006, 04:20   #5
Ertugrul
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart -->: GALİBİYET İSTİYORUZ

Galibiyet istiyoruz tabii olarak,
ilk devreyi üç puan almış ve 24 puan ile tamamlamış olarak kapatmak,
ikinci devreyede iyi bir başlangıç yapmamızda iti güç olacaktır,
devre arasınıda iyi değerlendirebilirsek üst sıralara doğru hızla yükselebiliriz.
  Alıntı ile Cevapla
--->: GALİBİYET İSTİYORUZ
Alt 07.12.2006, 10:22   #6
izmirliyigido
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart --->: GALİBİYET İSTİYORUZ

Erciyes tehlikeli, yaralı bir aslan gibi. Ya tam işini bitiririz küme düşürürüz, yada yaralı aslan saldırır bizi yaralar. Lorant bizi tanıdığı için çok dikkatli olmalıyız. Keşke hafta ortasında Balili sakatlandı, Petkoviç sakatlandı gibi asparagas haber çıkarsaydıkta onların baştan beri kurmuş oldukları oyun planını bozsaydık.

Neyse inşallah bu maçı da 1 - 0 da olsa alırız. bülent UYGUN'a ve futbolculara güveniyorum.
  Alıntı ile Cevapla
--->: GALİBİYET İSTİYORUZ
Alt 07.12.2006, 12:04   #7
1967_DERNEK_NAİL
Yiğido
 
1967_DERNEK_NAİL - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 336
Thanks: 0
2 Mesajına 12 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 802 1967_DERNEK_NAİL isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: GALİBİYET İSTİYORUZ

İNŞALLAH 3PUNA BİZİM OLURDERİM AAMA ÇOK ZORMAÇ
1967_DERNEK_NAİL isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: GALİBİYET İSTİYORUZ
Alt 07.12.2006, 12:26   #8
çılgın-sedat
Tecrübeli Yiğido
 
çılgın-sedat - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.06.2006
Yaş: 38
Mesajlar: 663
Thanks: 43
44 Mesajına 70 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 799 çılgın-sedat Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart -->: GALİBİYET İSTİYORUZ

bu maçıda alırsak o zaman sivassporu kimse tutamaz
__________________
ah şu kızlar asker olsalar
mini etekli ordu kUrsalar
ince bele palaska taksalar
vallahi istedemzdim ben o zaman TESKEREE

mekan ŞIRNAK
88/2
çılgın-sedat isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: GALİBİYET İSTİYORUZ
Alt 07.12.2006, 12:35   #9
sivassss
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 10.11.2006
Yaş: 40
Mesajlar: 489
Thanks: 0
4 Mesajına 8 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 sivassss BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart --->: GALİBİYET İSTİYORUZ

bu maç bizim açımızdan olduğu kadar erciyes açısından da çok önemli, onlarda kazanmak için saldıracaklar ve biz bu durumda etkili kontraataklarımızla sonuca gidebiliriz ama ben yinede beraberliğinde başarı sayılabileceğini düşünüyorum...
sivassss isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: GALİBİYET İSTİYORUZ
Alt 07.12.2006, 14:47   #10
abircan
Usta Yiğido
 
abircan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.156
Thanks: 555
239 Mesajına 440 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 987 abircan TAM BIR BEYEFENDIabircan TAM BIR BEYEFENDIabircan TAM BIR BEYEFENDIabircan TAM BIR BEYEFENDIabircan TAM BIR BEYEFENDI
Standart --->: GALİBİYET İSTİYORUZ

biliyorum kolay olmayacak bu maç, erciyesin ölüm kalım maçı gibi, ama biz işimize bakıp puanımızı alalım, gerisi bizi ilgilendirmez hesabını yapacak olanlar yapsın hesabını
__________________
zaman kısa, dünya herkese yeter, mühim olan insanlık
KANIMIZIN KIRMIZISI ALNIMIZIN AKIYLA SİVASSPORLUYUZ
abircan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git