--->: MORALLER YERİNDE
Bu maç, bana göre çok çetin geçecek.
Hani ''kıran kırana maç oldu'' tabiri vardırya,
işte bu ifade, bu maç sonrasında büyük bir ihtimalle altı çizilerek
söylenecek.
Ancak;
ayak kırma, kol kırma, kemik kırma, kalp kırma, koltuk kırma...vs
şeklinde olmayacak, olmamalı.
Teşbihte(benzetmede) hata olmaz, bu tabir, mücadelenin, heyecanın,
kazanma arzusunun ve futbol kuralları çerçevesinde bir didişmenin
dillendirilmesi olacaktır.
Neden bu maç çetin olacak ?
Çünkü, rakibimiz zorda, darda.
Çünkü, rakibimiz can hayliyle oynayacak.
Çünkü, başka çareleri yok...
Çünkü, biz de çıkışımızı devam ettirmek istiyoruz.
Çünkü, biz de var gücümüzü ortaya koyacağız.
Çünkü, biz de hırslıyız ve azimliyiz...
''Dostça bir Kıran kırana maç'' olması dileğiyle.
|