Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

MORALLER YERİNDE
Alt 06.12.2006, 22:39   #1
SivasSpor.Com
Site Habercisi
 
SivasSpor.Com - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 257
Thanks: 5
4.971 Mesajına 24.141 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 10 SivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yok
Standart MORALLER YERİNDE

Teknik Direktör Bülent Uygun gözetiminde yapılan antrenmanlarla sürdüren Yiğidolar’ın bir hayli neşeli oldukları gözlenirken, futbolcuların antrenmandaki performans ve hırsları teknik ekibi memnun ediyor.



Son haftalarda alınan önemli galibiyetlerle tehlikeli bölgeden uzaklaşan ve bu galibiyetlerle camiasına sevinç yaşatan Sivasspor’da, moraller yerinde.

Hafta sonu oynanacak olan Erciyesspor maçının hazırlıklarını Teknik Direktör Bülent Uygun gözetiminde yapılan antrenmanlarla sürdüren Yiğidolar’ın bir hayli neşeli oldukları gözlenirken, futbolcuların antrenmandaki performans ve hırsları teknik ekibi memnun ediyor.
Sivasspor ligin ilk devresini Erciyesspor maçı ile noktalayacak.
Ligde özellikle büyük takımlar karşısında aldığı galibiyetlerle dikkatleri üzerine çeken kırmızı-beyazlılar, alınan bu puanlarla da tehlikeli bölgeden uzaklaşmayı başardı.

UYGUN΄LA 9 PUAN
Bülent Uygun yönetimindeki ilk lig maçında deplasmanda Beşiktaş’ı 1-0 mağlup etmeyi başaran Sivasspor bu galibiyeti ile camiasına sevinç yaşatırken, büyük moral buldu. Uygun yönetimindeki ikinci Süper Lig karşılaşmasında Trabzonspor’u da 1-0’la geçmeyi başaran kırmızı-beyazlılar, çiçeği burnunda Teknik Direktör Bülent Uygun’la birlikte çıktığı lig maçlarında sadece Galatasaray’a mağlup oldu. Geçtiğimiz hafta sonu ise Ankaragücü’nü 2-1 mağlup eden Sivasspor, Teknik Direktör Bülent Uygun’un göreve gelmesiyle birlikte, 3 galibiyet, 1 mağlubiyet elde ederek toplam 9 puan kazandı. Teknik Direktör Bülent Uygun’un göreve getirildiğinde 12 puana sahip olan kırmızı-beyazlılar, alınan; Beşiktaş, Trabzonspor ve Ankaragücü galibiyetleri ile puanını 21’e yükseltmeyi başardı.
__________________
SPOR SEVGİ BARIŞ VE KARDEŞLİKTİR



Bizi Twitter'den takip etmek için tıklayınız....



Yorumlarınızı ilgi ile okuyup beğeniyoruz.
Ancak; yorumlarınızı mümkünse küçük harflerle yazınız lütfen....
SivasSpor.Com isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: MORALLER YERİNDE
Alt 07.12.2006, 04:12   #2
Ertugrul
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart -->: MORALLER YERİNDE

Erciyes maçındanda galibiyet ile ayrılırsak ligin ilk yarısını yüksek moral ve motivasyon ile kapatmış oluruz.
Çok zor bir maç olmayacak inşaallah farklı galibiyetle kazanırız ancak rakibin ligin sonunda olduğuna aldanıpta küçümsemek kötü sonuçla karşılaşmamıza sebep olabilir dikkatli ve ihtiyatlı olmalıyız...
  Alıntı ile Cevapla
--->: MORALLER YERİNDE
Alt 07.12.2006, 05:54   #3
1967_CLUB_10UR
Tecrübeli Yiğido
 
1967_CLUB_10UR - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.11.2006
Yaş: 44
Mesajlar: 974
Thanks: 0
9 Mesajına 14 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 824 1967_CLUB_10UR SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_CLUB_10UR SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_CLUB_10UR SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_CLUB_10UR SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_CLUB_10UR SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR1967_CLUB_10UR SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart --->: MORALLER YERİNDE

son maçlarda ki sivassporun üstün performansı moralleride yükseltiyor.bu moralle inşalla 3 puan getireceğiz kayseriden.
__________________
HADDİNİ BİLEN MERTTİR,VATAN BÖLÜNMEZ TEKTİR,CUMHURİYET İÇİNDE CUMHURİYET KURMAYA KALKAN NAMERTTİR.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
1967_CLUB_10UR isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MORALLER YERİNDE
Alt 07.12.2006, 09:25   #4
SivasLady
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart --->: MORALLER YERİNDE

ilk devreyi üc puanla kapatirsak cok iyi olur
moral acisindan hem takima hemde taraftara iyi gelir
mac zor gececek her iki takimda iyi mücadele edecekler
insallah SivasSpor gülen taraf olur
  Alıntı ile Cevapla
--->: MORALLER YERİNDE
Alt 07.12.2006, 09:56   #5
SONMEZ
Usta Yiğido
 
SONMEZ - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.737
Thanks: 309
171 Mesajına 428 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 958 SONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz sein
Standart --->: MORALLER YERİNDE

Bu maç, bana göre çok çetin geçecek.
Hani ''kıran kırana maç oldu'' tabiri vardırya,
işte bu ifade, bu maç sonrasında büyük bir ihtimalle altı çizilerek
söylenecek.

Ancak;
ayak kırma, kol kırma, kemik kırma, kalp kırma, koltuk kırma...vs
şeklinde olmayacak, olmamalı.
Teşbihte(benzetmede) hata olmaz, bu tabir, mücadelenin, heyecanın,
kazanma arzusunun ve futbol kuralları çerçevesinde bir didişmenin
dillendirilmesi olacaktır.

Neden bu maç çetin olacak ?
Çünkü, rakibimiz zorda, darda.
Çünkü, rakibimiz can hayliyle oynayacak.
Çünkü, başka çareleri yok...

Çünkü, biz de çıkışımızı devam ettirmek istiyoruz.
Çünkü, biz de var gücümüzü ortaya koyacağız.
Çünkü, biz de hırslıyız ve azimliyiz...

''Dostça bir Kıran kırana maç'' olması dileğiyle.
SONMEZ isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MORALLER YERİNDE
Alt 07.12.2006, 10:48   #6
Arif Coşkun
Usta Yiğido
 
Arif Coşkun - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 63
Mesajlar: 2.313
Thanks: 164
138 Mesajına 217 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 998 Arif Coşkun isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: MORALLER YERİNDE

Bence bu maç daha çok Lorantspor-Bülentspor şeklinde geçecek.Birbirleirnin özelliklerini çok iyi bilen iki teknik insan. Yakaladığımız bu çıkışla ve moralle K.Erciyes'ide yenip yükselişimizi sürdürüp,ikinci yarıya büyük moralle bıraktığımız yerden devam ederiz. K.Erciyesin şiddetle puana ihtiyacı var üstelik kendi seyrici ve sahasında, hazır lokma değil bence,çok zor bir deplasman maçı.Kazanan biz oluruz inşallah.Başarılar.
__________________
"Dilin düşünceden önce haraket etmesin"
Arif Coşkun isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MORALLER YERİNDE
Alt 07.12.2006, 11:56   #7
1967_DERNEK_NAİL
Yiğido
 
1967_DERNEK_NAİL - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 336
Thanks: 0
2 Mesajına 12 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 802 1967_DERNEK_NAİL isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: MORALLER YERİNDE

İNŞALLAH BU MORALLE BUSEZONU BİTİRİRİZ HEPDESTEK TAM DESTEK
1967_DERNEK_NAİL isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: --->: MORALLER YERİNDE
Alt 07.12.2006, 12:48   #8
çılgın-sedat
Tecrübeli Yiğido
 
çılgın-sedat - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.06.2006
Yaş: 38
Mesajlar: 663
Thanks: 43
44 Mesajına 70 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 799 çılgın-sedat Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart -->: --->: MORALLER YERİNDE

Alıntı:
1967_DERNEK_NAİL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
İNŞALLAH BU MORALLE BUSEZONU BİTİRİRİZ HEPDESTEK TAM DESTEK
inşalah erviyes maçıda alırız ilk devreye çok rahat bir şekilde gireriz
__________________
ah şu kızlar asker olsalar
mini etekli ordu kUrsalar
ince bele palaska taksalar
vallahi istedemzdim ben o zaman TESKEREE

mekan ŞIRNAK
88/2
çılgın-sedat isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MORALLER YERİNDE
Alt 07.12.2006, 12:49   #9
sivassss
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 10.11.2006
Yaş: 40
Mesajlar: 489
Thanks: 0
4 Mesajına 8 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 sivassss BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart --->: MORALLER YERİNDE

kritik bir karşılaşma, erciyesde elinden geleni yapacaktır, onlarında bu maçı kazanmaları kendi açılarından çok önemli, etkili silahları ile sonuca gitmek isteyeceklerdir ama ben yinede bu maçdan puan ile ayrılacağımızı umut ediyorum...
sivassss isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: MORALLER YERİNDE
Alt 07.12.2006, 14:58   #10
abircan
Usta Yiğido
 
abircan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.156
Thanks: 555
239 Mesajına 440 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 987 abircan TAM BIR BEYEFENDIabircan TAM BIR BEYEFENDIabircan TAM BIR BEYEFENDIabircan TAM BIR BEYEFENDIabircan TAM BIR BEYEFENDI
Standart --->: MORALLER YERİNDE

moral demek herşey demek , aman yiiğido bakma kaYserilinin gözyaşına, pastırmanın kilos olmuş 50 ytl, bunu düşün hiç bişeyi düşünmezsen )
__________________
zaman kısa, dünya herkese yeter, mühim olan insanlık
KANIMIZIN KIRMIZISI ALNIMIZIN AKIYLA SİVASSPORLUYUZ
abircan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git