Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

 
 
Seçenekler Arama Stil

--->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!
Alt 05.12.2006, 11:57   #3
by lord karayel
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 30.10.2006
Yaş: 46
Mesajlar: 71
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 by lord karayel Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!

sayın başkanıma tam destek wede aynen katılıyorum bitsin bu dört büyük halife deviri dedem vardı dört büyük babam var dört büyük ben varım dört büyük!!!!!!!!!!istanbul g-s maçında maçın başlamasına takriben 45 dakika vardı baktım g-s li taraftar ilgimi çakti çünkü g-s forması üzerinde 58 yazıyordu dedim arkadaşım nerelisiniz dedi SİVAS!!!!!! ama o lafı keşke hiç sormamayı öğrenmemeliydim dedim kendi kendime beynime sanki bir mermi sıksa çok daha iiiiiidi başka SİVAS yok ama değerini warlıkta yoklukta bilmeliyiz 7,5 milyon t-c cumhuriyetinde sivaslı var bildiğim kadarıyla maçlara sadece ve sadece maçlarımıza %0,5 gelse bile biz sahaya inanın sığmayız haydi sivas bunun ötesi varmı!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
by lord karayel isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
 


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git