--->: TOKAT GİBİ AÇIKLAMA !!!
sayın başkanıma tam destek wede aynen katılıyorum bitsin bu dört büyük halife deviri dedem vardı dört büyük babam var dört büyük ben varım dört büyük!!!!!!!!!!istanbul g-s maçında maçın başlamasına takriben 45 dakika vardı baktım g-s li taraftar ilgimi çakti çünkü g-s forması üzerinde 58 yazıyordu dedim arkadaşım nerelisiniz dedi SİVAS!!!!!! ama o lafı keşke hiç sormamayı öğrenmemeliydim dedim kendi kendime beynime sanki bir mermi sıksa çok daha iiiiiidi başka SİVAS yok ama değerini warlıkta yoklukta bilmeliyiz 7,5 milyon t-c cumhuriyetinde sivaslı var bildiğim kadarıyla maçlara sadece ve sadece maçlarımıza %0,5 gelse bile biz sahaya inanın sığmayız haydi sivas bunun ötesi varmı!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|