--->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
beyler bosuna laf salatasi yapmayalim,kimseyi suclamayalim,yok med ya,yok istanbul takimlarinin baskisi,ALLAH;ALLAH,biz kazansaydik ne diyecektik bu basina.ben sööölim,biz ne demistik,siradaki gelsin,si ra diger büyüklerde deyip havalarimi sürdürecektik.bu yenilgi bence ayagimizi yere basmamiza neden olmalidir,kimseyi kücük görmeden,bu mactan önceki ciddiyetle devam..inanalim yeter,ALLAH verecektir...
|