Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 30.01.2008, 17:06   #41
bremer58
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 24.05.2007
Yaş: 58
Mesajlar: 32
Thanks: 12
11 Mesajına 21 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 701 bremer58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

sevgili yigido kardeslerim.bir mac oynadik ve kaybettik,kazansaydik harika olurdu ama olmadi nasip degilmis.Allah isteseydi kazanirdik hatayi kendimizde arayalim biraz,belkide büyüklendik biraz,Rabbimiz de bizi cezalandirdi.hani ne diyorduk,feneri rahat yeneriz,siradaki gelsin,falan,filan,insallah kazaniriz,nasipse olur dedikmi.unutmayin Yüce Allah uhutta PEYGAMBERINI(SAV)bile yenik düsürdü.emir dinlemeyen büyüklenenin cezasini ALLAH verir.
bremer58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 30.01.2008, 20:19   #42
mesut_tncsvs
Tecrübeli Yiğido
 
mesut_tncsvs - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 20.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 578
Thanks: 28
65 Mesajına 107 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 789 mesut_tncsvs Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart -->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

medya satılmıştır biz liderlik koltupuna konduğumuzda yeniden gözleri bizim üstümüzde olucaktır ne kadar başarılı olursan o kadar konuşurlar
__________________
''Biz Asfalt Yolları Değil Gardaş, Çılgaları, Dağları, Taşları, Dikenli Yolları Aşarak Geldik"


YENİÇERİ İSTANBUL



GüN GeLiR İnSaN GüLeRkEn AğLaRMıŞ., GöZYaŞLaRı SeL oLuP KaLbiNe AkaRMıŞ...
mesut_tncsvs isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 30.01.2008, 21:09   #43
carizma5858
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 28.12.2007
Mesajlar: 23
Thanks: 69
11 Mesajına 16 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 carizma5858 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

çok dogru ligde büyük bir başarıya imza atmiş sivas ve büyük olma yolundaki sivas basın ve medyaya karşı çok daha profosyonel olmalıydı eminimki sivas bundan sonra daha dikkatli olacaktr
carizma5858 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 30.01.2008, 21:15   #44
carizma5858
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 28.12.2007
Mesajlar: 23
Thanks: 69
11 Mesajına 16 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 carizma5858 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

byük bir başarya imza atmış sivas ve hedefi büyük olan sivas daha purofosyonel davranmalıydı bunu büyük bir hata görüp bu tarz yanlışlara düşmiyecektr
carizma5858 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 30.01.2008, 23:59   #45
bremer58
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 24.05.2007
Yaş: 58
Mesajlar: 32
Thanks: 12
11 Mesajına 21 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 701 bremer58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

beyler bosuna laf salatasi yapmayalim,kimseyi suclamayalim,yok med ya,yok istanbul takimlarinin baskisi,ALLAH;ALLAH,biz kazansaydik ne diyecektik bu basina.ben sööölim,biz ne demistik,siradaki gelsin,si ra diger büyüklerde deyip havalarimi sürdürecektik.bu yenilgi bence ayagimizi yere basmamiza neden olmalidir,kimseyi kücük görmeden,bu mactan önceki ciddiyetle devam..inanalim yeter,ALLAH verecektir...
bremer58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 31.01.2008, 10:20   #46
komut
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 30.01.2008
Yaş: 48
Mesajlar: 3
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 komut FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

Bremer doğru söylüyor, fukara edebiyatı yapmayın arkadaşlar, doğru analiz yapın, her takım maç kaybedebilir, büyüklük; düşüp toparlandığın sayıyla doğru orantılıdır. Sivasspor büyük takım olmak istiyorsa mantalite değişmeli, çok çalışmalı. Fenerbahçe 100 senede bu hale geldi, kimsenin hakkını yemeyin lütfen.
komut isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 31.01.2008, 10:24   #47
ceza_tolga_rep
YASAKLI ÜYE
 
ceza_tolga_rep - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 2.639
Thanks: 17
117 Mesajına 179 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 ceza_tolga_rep COK SEVILEN BIR KISIceza_tolga_rep COK SEVILEN BIR KISIceza_tolga_rep COK SEVILEN BIR KISI
Standart -->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

yönetim dış basına kapıları açarak,bülent hocanın yanlış taktikleri öle bi taktik vermiş fener gol atsın diye resmen,bizim insanlarımızın şampiyonluk naraları atması ki mümkün deil,rakibin fenere hep yenilmişsin...zor iş zor..
ceza_tolga_rep isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Basın kurbanı Sivasspor!...
Alt 31.01.2008, 11:54   #48
mustiiic
Acemi Yiğido
 
mustiiic - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 44
Mesajlar: 53
Thanks: 27
18 Mesajına 40 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 mustiiic isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: Basın kurbanı Sivasspor!...

evt doğru. Duman olmayan yerdeki baca tütmezmiş
__________________
Her şey Sivas için
mustiiic isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 02.02.2008, 01:03   #49
sivasli215
Usta Yiğido
 
sivasli215 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 30.11.2007
Yaş: 48
Mesajlar: 1.497
Thanks: 94
299 Mesajına 427 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 841 sivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblicksivasli215 ist ein wunderbarer Anblick
Standart --->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

öncelikle güzel tesbitler yaptığın için tskler kardeş
ben konuyu farklı bir boyuta cekmek istiyorum şimdi!!!
fenerbahce sivasa gelmeden önce sivasın en cok neyinden çekiniyordu???????????????????
lig lideri olmasından mı?
kendi sahasında hiç yenilmemiş olmasından mı?
bülent hocanın fenerbahceyi çok iyi tanımasından mı?
...
hayır!!!
sivasın ikliminden çekiniyordu tabiki!
daha 2 hafta önce orada mac yapan bir trabzonsporlu futbolcunun soğuk karsısındaki sıkıntısını tüm türkiye gibi fenerlilerde gördüler değil mi?
bu fener değil mi fortis kupası için gittiği antalyada aynı zamanda tatil yaparak sivas macına hazırlanan???
eeeee biz ne yaptık bu fenere??
rakip takımı aman nasıl ağırlarız,nasıl hoşnut ederiz diye ne yazıkki girmediğimiz çuval kalmadı!
medyanın tesisleri otel gibi kullanmasını da gectim ama en önemlisi ve beni üzen o stadın neden günler öncesinden brandalarla kapatıldığıdır????
fener zaten teknik oyunculardan kurulu,onların oyununu biz bozamazsak stadın fiziki koşulları bozmalıydı ama biz onu düşünemedik ya da düşünmek istemedik!!!!
şimdi suçlu arayıp duruyoruz,boşverin artık olan oldu bir kere...
geçmişe bakıp hayıflanmaktansa önümüze bakıp nasıl ligin sonuna kadar aynı tempoyu yakalarızı düşünmek önemli...
umarım bir dah böyle hatalar yapmayız....
hoşçakalın....
sivasli215 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: BASIN KURBANI SİVASSPOR
Alt 02.02.2008, 01:39   #50
Tuncay
Tecrübeli Yiğido
 
Tuncay - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 542
Thanks: 343
126 Mesajına 184 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 Tuncay isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: BASIN KURBANI SİVASSPOR

Turkiye basini hakkinda sayfalar yazilir hatta kitaplar. Ama Bulent hocamiz yillarin verdigi tecrube ile oyuncularini her turlu hazirliyor. Tek tek tum oyuncularla ilgileniyordur. Dunyada yenilmeyen takim yoktur. Onemli olan hizimizin kesilmemesi. Bin turlu zorluklarla mucadele eden takimimiza bizler sahip cikmaliyiz.
__________________
HER BIR SIVAS'LI BENIM OZ AKRABAMDIR
Tuncay isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git