Keşke çekilse..sevmiyorum sevmiyorum sevmiyorum..diyarbakır ifadesi bile beni sinirlendirmeye yetiyor.asla da desteklemiyorum bu takımı..bursalıları özellikle seven biri olarak her zaman destekçiyim
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı Ezgi'a Teşekkür Ediyor...