Alıntı:
MaXiMuM Nickli Üyeden Alıntı
Maalesef ki aynı köylüymüşüz ama sana yinede naçizane bir kaç tavsiyede bulunmak isterim ;
İnsanları tanımadan, kim olduklarını bilmeden klavyeden önüne gelene sallayıp durma.
Sadece bu gün, en az 10 kişiyle dalaşmışsın. Hep sen mi haklısın ?
Bir öz eleştiri yap, geçmiş mesajlarını kontrol et ne demek istediğimi anlarsın sanırım.
Öyle ki, çok mesajında fenere sallamışsın. Zorla insana feneri savunduruyorsun. Bir kez olsun gs hakkında olumsuz bir yorumunu görmeyince, asıl rengini o kadar belli ediyorsun ki
Mesajlarının çoğunluğunda hep olumsuzluk, ona buna sataşma var. Üslup konusunda sıkıntın olduğu belli. Dediğim gibi karşındakini tanımadan bu tür konuşmalardan vazgeç.
Yıllardır bu sitedeyim, hiç kimseyle bir atışmam olmadı, ilk kez seninle bu tür karşılıklı bir atışma durumu oluyor. Tebrik ediyorum seni.
Yaşım 48, kaç yaşındasın bilmiyorum ama bu söylediklerimi dikkate alırsan sevinirim kardeşim .
|
ben kimseye sallamadım burada sivassporun dışına çıkılmış dikkat çekmek istedim kimseylede sataşmadım ben yorum yazdım üstüne alanlar olmuş şahsi bişey yok. kıl kaptığım kelimeri tek tek yazıyorum sen değerlendir bendende 4 yaş büyükmüşsün yaşım hersene biraz büyüyor

ama aramızda 4 yaş var gelecek senede aynı olur gibi
6saray yazmışlar sivasla ne alaka
8taş yazmışlar sivasla ne alaka
sen kupayı rüyanda görürüsün yazmışlar sivasla ne alaka
fenerin rakibi salzburg yazmışlar sivasla ne alaka
milletvekili galatasaray sivas maçına fenerbahçe şapkasıyla gelmiş
o zaman insanda antipati duyuyor yoksa banane fenerden galatasaraydan beşiktaşdan bak bakalım beşiktaş veya galatasarayı savunup burada yorum yazan varmı. hepsinin canı cehenneme aslolan sivasspor. eskikarasar