Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Süperlig > Süperlig

Süperlig BURADA SÜPERLIG TAKIMLAR HAKKINDA YORUMLARINIZI YAZABILIRSINIZ

 
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Fb ve Bjk'ya Uefa Şoku
Alt 20.07.2013, 00:42   #11
58svs58
Usta Yiğido
 
58svs58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.466
Thanks: 472
381 Mesajına 711 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 58svs58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart Cevap: Fb ve Bjk'ya Uefa Şoku

Alıntı:
MaXiMuM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Maalesef ki aynı köylüymüşüz ama sana yinede naçizane bir kaç tavsiyede bulunmak isterim ;

İnsanları tanımadan, kim olduklarını bilmeden klavyeden önüne gelene sallayıp durma.

Sadece bu gün, en az 10 kişiyle dalaşmışsın. Hep sen mi haklısın ?

Bir öz eleştiri yap, geçmiş mesajlarını kontrol et ne demek istediğimi anlarsın sanırım.

Öyle ki, çok mesajında fenere sallamışsın. Zorla insana feneri savunduruyorsun. Bir kez olsun gs hakkında olumsuz bir yorumunu görmeyince, asıl rengini o kadar belli ediyorsun ki

Mesajlarının çoğunluğunda hep olumsuzluk, ona buna sataşma var. Üslup konusunda sıkıntın olduğu belli. Dediğim gibi karşındakini tanımadan bu tür konuşmalardan vazgeç.

Yıllardır bu sitedeyim, hiç kimseyle bir atışmam olmadı, ilk kez seninle bu tür karşılıklı bir atışma durumu oluyor. Tebrik ediyorum seni.

Yaşım 48, kaç yaşındasın bilmiyorum ama bu söylediklerimi dikkate alırsan sevinirim kardeşim .
ben kimseye sallamadım burada sivassporun dışına çıkılmış dikkat çekmek istedim kimseylede sataşmadım ben yorum yazdım üstüne alanlar olmuş şahsi bişey yok. kıl kaptığım kelimeri tek tek yazıyorum sen değerlendir bendende 4 yaş büyükmüşsün yaşım hersene biraz büyüyor ama aramızda 4 yaş var gelecek senede aynı olur gibi

6saray yazmışlar sivasla ne alaka
8taş yazmışlar sivasla ne alaka
sen kupayı rüyanda görürüsün yazmışlar sivasla ne alaka
fenerin rakibi salzburg yazmışlar sivasla ne alaka
milletvekili galatasaray sivas maçına fenerbahçe şapkasıyla gelmiş
o zaman insanda antipati duyuyor yoksa banane fenerden galatasaraydan beşiktaşdan bak bakalım beşiktaş veya galatasarayı savunup burada yorum yazan varmı. hepsinin canı cehenneme aslolan sivasspor. eskikarasar
58svs58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
 

Etiketler
bjkya, uefa, şoku


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git